دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گوگل پنالتی چیست؛ راهنمای کامل رفع جریمه‌های گوگل

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گوگل پنالتی چیست؛ راهنمای کامل رفع جریمه‌های گوگل

کتاب گوگل پنالتی چیست؛ راهنمای کامل رفع جریمه‌های گوگل نوشته‌ی مهران منصوری فر، با معرفی و بررسی حاشیه‌های مبحث جریمه‌ی گوگل، شما را از تهدیدات احتمالی و مسائلی که ممکن است به کسب و کار آنلاین شما لطمه وارد کنند، آگاه می‌سازد.

نکات خیلی جالب و مهمی در زمینه جرایم گوگل وجود دارد که بیشتر افراد، از جمله اغلب وب‌مسترها، حتی افرادی که خودشان را در این زمینه با تجربه و حرفه‌ای می‌دانند از آن‌ها آگاه نبوده و با انجام کارهایی که نباید انجام دهند، خود و تجارتشان را به خطر می‌اندازند.

در بخشی از کتاب گوگل پنالتی چیست؛ راهنمای کامل رفع جریمه‌های گوگل می‌خوانیم:

برای رسیدن به صفحات اول در نتایج جستجوی Google باید کارهای زیادی کرد و نکات مختلفی را در مبحث سئو و بهینه‌سازی سایت رعایت کرد. خیلی از این راهکارها، مجموعه عملیات‌های پیشنهادی و کاربردی هستند که با انجام درست آن‌ها می‌توان نتایج خوبی گرفت. اما به جز این موارد، راهکارهایی نیز وجود دارند که با کمک آن‌ها می‌توان در مدت زمان و با هزینه کمتری به این نتایج رسید. بدیهی‌ست که این راهکارها غیرمعمول بوده و انجام آن‌ها شرایط خاصی دارد. 

از طرفی هم می‌دانیم که موتورهای جستجو به ویژه موتوری جستجوی گوگل، قوانین خاصی را برای وب‌سایت‌ها در نظر گرفته‌اند. این قوانین برای جلوگیری از سوء استفاده بعضی از وب‌مسترها ایجاد شده‌اند. چرا که همانطور که گفتیم، راهکارهای غیر معمولی وجود دارند که برخلاف راهکارهای رایج عمل می‌کنند. این راه و روش‌ها از نظر گوگل ممنوع بوده و جزو لیست سیاه آن به حساب می‌آیند. به همین دلیل، این موتور جستجو سایت‌هایی که از قوانین سرپیچی کنند و سراغ راه و روش‌های غیر قانونی بروند را جریمه می‌کند.

کلمات کلیدی: پنالتی گوگل چیست، چگونگی تشخیص و رفع پنالتی گوگل، جریمه گوگل، پنالتی شدن سایت چیست، علت حذف شدن سایت از گوگل، تشخیص و رفع پنالتی گوگل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.