دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب قوی‌تر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب قوی‌تر

کتاب قوی‌تر نمایشنامه‌ای به قلم آگوست استریندبرگ است که در آن دو خانم الف و ب که هر دو هنرپیشه‌اند، همدیگر را در کافه‌ای مخصوص بانوان می‌بینند.

در این رویارویی خانم الف (هنرپیشه‌ی مجرد) پشت یکی از میزها می‌نشیند و یک بطری نیمه خالی ‌در مقابلش قرار دارد. مجله‌ای مصور را که بعدتر آن را با مجله‌های دیگر روی میز جابجا می‌کند ورق می‌زند. لباس مرتبی پوشیده است و کلاهی بر سر دارد. یک کیف بسیار ظریف ژاپنی روی میز است. این توصیفی است که نویسنده از این زن می‌کند بی‌ آن که او در صحنه حتی قدرت ابراز یک کلمه را داشته باشد.  

در بخشی از کتاب قوی‌تر می‌خوانیم:

(خانم ب با طعنه و از سر فضولی نگاهی می‌اندازد). (خانم الف دست‌هایش را توی دمپایی‌ها می‌کند.)
آخ که "باب" چه پاهای کوچولویی داره. نه؟ چی؟ باید اونو موقع راه رفتن ببینی که با چه ابهتی قدم می‌زنه. تو که هیچ وقت اونو با دمپایی ندیدی.
(خانم ب بلند می‌خندد)
نگاه کن

(خانم فلانی کاری می‌کند که انگار دمپایی‌ها دارند راه می‌روند)
وقتی هم خلقش تنگ می‌شه پاهاشو محکم به زمین می‌کوبه و می‌گه: مرده شور ببره خدمتکارها رو که هیچ وقت یاد نمی‌گیرن قهوه درست کنن. اه، زبون نفهم‌ها حتی فتیله چراغ رو هم درست نکردن. وقتی هم که تو خونه سوز میاد و پاهاش سردشون می‌شه می‌گه: اوه. گندشون بزنه که عرضه روشن نگه داشتن آتیش شومینه رو هم ندارن

کلمات کلیدی: نمایش عاشقانه، نمایشنامه عاشقانه، دانلود نمایش نامه عاشقانه، نمایشنامه، نمایش نامه، دانلود نمایشنامه، دانلود نمایشنامه تئاتر، نمایش کوتاه، نمایش نامه کوتاه، دانلود نمایشنامه کوتاه pdf، دانلود نمایشنامه کوتاه عاشقانه pdf، نمایشنامه کوتاه خارجی pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.