دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان برای یک روز بیشتر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان برای یک روز بیشتر

کتاب رمان برای یک روز بیشتر نوشته‌ی میچ آلبوم، اثری فلسفی پیرامون فانی بودن انسان و زندگی پس از مرگ است.

برای یک روز بیشتر (For one more day) درباره‌ی خانواده‌ای است که در بینشان یک روح حضور دارد؛ از این رو شاید آن را داستان ارواح بنامید. میچ آلبوم (Mitch Albom) کاشف بی‌باک آرزوها و جادوها محسوب به شمار می‌رود. او به قدرت عشق معتقد است و برای یک روز دیگر شما را به لبخند زدن وامی‌دارد.

در بخشی از کتاب رمان برای یک روز بیشتر می‌خوانیم:

اشکالى نداره! مردم دوست دارن بدونن. اونا خودشون رو با من مقایسه مى‌کنن. مثل این مى‌مونه که خطى در جایى در جهان کشیده شده و اگه هرگز از اون عبور نکنین، هیچوقت به پرت کردن خودتون از ساختمون و یا به قورت دادن یه بطرى قرص فکر نمى‌کنین، اما اگه از اون عبور کنین، ممکنه این افکار به سراغتون بیاد. مردم فکر مى‌کنن، من از این خط عبور کردم. اونا از خودشون مى‌پرسن: «ممکنه که منم دست به همچین کارى بزنم؟»

حقیقت اینه که خطى وجود نداره! اون چیزى که وجود داره، زندگى شماست و اینکه چطور اون رو خراب مى‌کنین و چه کسى اونجاست تا شما رو نجات بده و یا چه کسى‌کنارتون نیست. به گذشته برگردیم. از حدود ده سال پیش شروع مى‌کنم، از اون روزى که مادرم فوت کرد. وقتى این اتفاق افتاد، من اونجا نبودم و باید مى‌بودم. پس دروغ گفتم. ایده بدى بود! مراسم خاکسپارى، جایى براى مخفى‌کارى نیست!

کلمات کلیدی: داستان و رمان فلسفی، داستان و رمان روانشناسی، رمان روانشناسی، رمان آمریکایی، رمان خارجی معروف، رمان معروف خارجی، دانلود رمان خارجی معروف، رمان پرفروش خارجی، رمان فلسفی، دانلود رمان خارجی، رمان ترجمه شده، کتاب یک روز دیگر، کتاب برای یک روز دیگر، For one more day، Mitch Albom،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.