دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کلود فلر چیست؛ آموزش استفاده رایگان از آن در کمتر از 5 دقیقه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کلود فلر چیست؛ آموزش استفاده رایگان از آن در کمتر از 5 دقیقه

کتاب کلود فلر چیست؛ آموزش استفاده رایگان از آن در کمتر از 5 دقیقه نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی یکی از بزرگترین شبکه‌های CDN در جهان می‌پردازد.

هم اکنون بیش از 8 میلیون وب سایت سرویس Cloudflare را به کار می‌گیرند. این سرویس در امنیت، بهینه‌سازی و سرعت بارگزاری وب سایت‌ها تأثیر می‌گذارد. استفاده از این سرویس ابری، بسیار ساده و برای همه رایگان می‌باشد.

در بخشی از کتاب کلود فلر چیست؛ آموزش استفاده رایگان از آن در کمتر از 5 دقیقه می‌خوانیم:

هر وب سایت از مجموعه‌ای متن، اسناد، تصاویر، ویدئو یا فایل صوتی تشکیل شده است، کاربر بسته به نیازش به هر یک از این موارد، وارد سایت شده و به جستجو می‌پردازد. تمامی اطلاعات که درون یک سایت وجود دارند، در فضایی به نام وب سرور (web server) نگهداری می‌شوند و این فضای ذخیره سازی توسط ابر رایانه‌هایی که به صورت دائمی روشن و در حال پردازش هستند، مهیا می‌شود که اصطلاحاً به آن فضای هاست می‌گویند. زمانی که کاربران بر روی یک سایت کلیک می‌کنند، یا آدرس آن را در مرورگر خود وارد می‌کنند. درخواست به سمت وب سرور ارسال شده و تمامی اطلاعات از آن جا بارگزاری می‌شود. 

وب سروها، چیزی شبیه به همین کامپیوتر‌های خانگی هستند. که دارای سیستم عامل، فضای ذخیره سازی، درایو، پوشه و ... می‌باشند. می‌توان هر وب سایتی را بر روی کامپیوتر خانگی و بدون نیاز به وب سرور دیگری اجرا کرد، اما لازم است؛ رایانه به اندازه کافی قدرت پردازش و فضای ذخیره سازی داشته باشد و همچنین به صورت مداوم روشن باشد. از این رو خرید فضای هاست، از شرکت‌های ارائه دهنده، از نظر اقتصادی و ایمنی به صرفه تر بوده و کمتر کسی وب سایتش را بر روی رایانه شخصی اجرا می‌کند، مگر طراحان سایت! که تا زمان آماده شدن سایت، برای تست آن را روی رایانه شخصی، به اجرا در می‌آورند.

کلمات کلیدی: آموزش cloudflare، cloudflare چیست، تنظیمات کلود فلر، آموزش تنظیمات cloudflare، مزایای cloudflare، آموزش جامع cloudflare، نصب cloudflare، هاست کلودفلر، معایب کلود فلر، معایب cloudflare، بهینه سازی سایت، کاربرد cdn ها، دانلود رایگان کتاب، دانلود رایگان کتاب pdf، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.