دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب باورکنندگان گل‌های زمین‌اند

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب باورکنندگان گل‌های زمین‌اند

کتاب باورکنندگان گل‌های زمین‌اند اثر هادی بیگدلی، مخصوص انسان‌های دانا، دل پاک و سعادت‌مند برای رسیدن به خداست.

تا زمانی که حیات آدمیان جاری و باقی است انسان‌های باورکننده به ذات پاک حضرت حق نیز وجود دارند که عدم فروپاشی جهان فسق و فساد آدمیان به برکت وجود همین باورکنندگان دل پاک است. حتی پیامبران نیز برگزیدگانی برای تسکین دل باورکنندگان هستند.

در بخشی از کتاب باورکنندگان گل‌های زمین‌اند می‌خوانیم:

کسانى که لقاى الهى را دروغ انگاشتند قطعاً زیان دیدند تا آنگاه که عیان شدن پوشیده‌ها به ناگاه بر آنان در رسد می‌گویند: اى دریغ بر ما بر آنچه درباره‌ی آن کوتاهى کردیم! و آنان بار سنگین خطاهایشان را به دوش می‌کشند. چه بد است بارى که می‌کشند و زندگى دنیا جز بازى و سرگرمى نیست و قطعاً سراى بازپسین براى کسانى که پرهیزگارى می‌کنند بهتر است.

آیا نمی‌اندیشید؟ و اگر خدا می‌خواست قطعاً آنان را بر هدایت‌گر می‌آورد. پس زنهار، از نادانان مباش. تنها کسانى اجابت می‌کنند که گوش شنوا دارند. کسانى که آیات ما را دروغ پنداشتند در تاریکی‌ها کر و لالند هر که را خدا بخواهد گمراهش می‌گذارد و هر که را بخواهد بر راه راست قرارش می‌دهد.

کلمات کلیدی: وجود خدا، خدا هست، خداپرستی چیست، اثبات وجود خدا در قرآن، معرفی خدا در قرآن، مراحل رسیدن به خدا، هدف رسیدن به خدا، خصوصیات افراد دل پاک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.