دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب افزایش سرعت ایندکس صفحات سایت با 17 راهکار موثر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب افزایش سرعت ایندکس صفحات سایت با 17 راهکار موثر

کتاب افزایش سرعت ایندکس صفحات سایت با 17 راهکار موثر تألیف مهران منصوری فر، به شما آموزش می‌دهد که چه کارهایی باید انجام دهید تا به روز رسانی سایت‌تان مورد توجه خزنده‌های گوگل قرار گیرد. Index سایت و سرعت آن وابسته به نکاتی است که اگر آن‌ها را رعایت نکنید، در این صورت گوگل نیز سایت شما را بی‌اهمیت تصور می کند.

در بخشی از کتاب افزایش سرعت ایندکس صفحات سایت با 17 راهکار موثر می‌خوانیم:

هر مطلبی که انتشار داده می‌شود و یا سایت جدیدی که قصد ثبت کردنش وجود داشته باشد مراحلی را باید طی کند تا اول به گوگل و بعد به کاربران معرفی شود. این که سایتی در موتورهای جستجو به نمایش درآید یعنی سایت ایندکس شده است. با جستجو در صفحه‌های موتورهای جستجو و وارد کردن URL سایت، باید بتوان هر سایتی را مشاهده کرد.

اگر نتوانیم سایت را ببینیم یعنی سایت ایندکس نشده است. این موضوع برای صفحات داخلی سایت و لینک‌ها هم به همین صورت است. خودتان را جای گوگل بگذارید. اگر قصد داشتید سایتی را بررسی کنید و بعد به مردم معرفی کنید، از آن سایت چه توقع‌هایی داشتید؟ صد در صد برای گوگل هم مواردی وجود دارد که بسیار اهمیت دارد و اگر نکات مورد نظرش رعایت شده باشد گوگل در این صورت به سایت اهمیت بیشتری می‌دهد.

 

کلمات کلیدی: ایندکس صفحات در گوگل، بررسی ایندکس سایت، زمان ایندکس گوگل، صفحه ایندکس سایت، روش ایندکس سریع مطالب در گوگل، بررسی ایندکس شدن سایت، بررسی وضعیت سایت در گوگل، علت دیر ایندکس شدن مطالب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.