دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فلفل سیاه؛ سلطان ادویه‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فلفل سیاه؛ سلطان ادویه‌ها

کتاب فلفل سیاه؛ سلطان ادویه‌ها نوشته‌ی اسماعیل پورکاظم، به بررسی ویژگی‌های زیستی، پرورشی و دیگر قابلیت‌های فلفل سیاه می‌پردازد.

فلفل سیاه (Black Pepper) از معدود ادویه‌هایی است که در سراسر جهان مصرف می‌شود و جایگاه ویژه‌ی آن را می‌توان به طور روزانه در تولیدات آشپزخانه‌ای و حتی صنایع غذایی ملاحظه نمود. مباحث این کتاب به بهبود زندگی کشاورزان و دست‌اندرکاران مربوط به تجارت و فرآوری آن و نهایتاً خودکفایی و امنیت غذایی کشور کمک می‌نماید.

گیاهان در زمینه‌های مختلف زندگی بشر بسیار اهمیت دارند، به طوری‌که زندگی در سراسر کره‌ی زمین بدون وجود آن‌ها متصور نمی‌باشد. گیاهان به صورت‌های مختلفی در تغذیه بشر بکار گرفته می‌شوند تا ضامن بقا و سلامتی انسان‌ها باشند. امروزه گیاهان از جنبه‌هایی چون غذا، دارو، علوفه دام‌ها و البسه جایگاه رفیعی یافته‌اند. بسیاری از آن‌ها به عنوان ادویه و چاشنی باعث تلذیذ مواد غذایی می‌گردند، تا انسان‌ها از مائده‌های زمینی به بهترین وجه ارتزاق نمایند و بهره‌مند گردند. 

کلمات کلیدی: فلفل سیاه، خواص فلفل سیاه در طب سنتی، درخت فلفل سیاه، خواص فلفل سیاه نکوبیده، طریقه مصرف فلفل سیاه، گیاه شناسی، خواص گیاهان، طب سنتی، Black Pepper، King of Spices، گیاه فلفل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.