دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دستگاه تنفسی و آلرژی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دستگاه تنفسی و آلرژی

کتاب دستگاه تنفسی و آلرژی از مجله ویستا به بررسی مواردی از قبیل آسم چگونه شروع می‌شود، آلرژی فصلی چیست، خس خس قفسه کوچک و پیشگیری و درمان سرماخوردگی می‌پردازد.

در بخشی از کتاب دستگاه تنفسی و آلرژی می‌خوانیم:

اکثر افراد می‌دانند که بیماری آسم در بعضی از خانواده‌ها بیشتر دیده می‌شود یعنی یک علت ارثی و ژنتیکی در این بیماری وجود دارد. بدن در آسم آلرژیک (أسم اکسترینسیک یا خارجی) عامل وراثت و ژنتیک از اهمیت زیادی برخوردار است در حالیکه در آسمی که آلرژیک نباشد اینترینسیک یا داخلی این عامل ورائیت، زیاد مطرح نمی‌باشد.

عامل ژنتیک و ورانت در بروز بیماری آسم به آن صورتی نیست که مثلا رنگ چه نوع گروه خونی کودکان از والدین‌شان به ارث می‌رسد. یک بیمار مبتلا به آسم خیلی شدید، می‌تواند دارای کودکانی باشد که هیچگاه دچار آسم نمی‌شوند. نقش عوامل محیطی (مثل مواد حساسیت‌زا یا آلرژن‌ها و مواجه شدن با دود سیگار) در بروز بیماری آسم و تشدید آن می‌تواند بسیار مهم باشد با این حال این عوامل در همه افراد به یک اندازه باعث بروز بیماری نمی‌شوند و آن فرد باید استعداد ابتلا به این بیماری را داشته باشد.

مایت‌های گردوغبار خانه و سایر عوامل به غیر از عوامل ارثی و ژنتیکی، عوامل بسیاری مسئول بروز اولیه آسم در افراد می‌باشند. برای مثال، آسمی که در بزرگسالان برای اولی ایجاد می‌گردد اغلب به دنبال ابتلا به سرماخوردگی یا یک عفونت ویروسی رخ می‌دهد. همچنین مواجه شدن با عوامل تحریک‌کننده در محلی ممکن است از عوامل شروع‌کننده حملات اسم باشد.

کلمات کلیدی: بیماری تنفسی، آلرژی تنفسی، آلرژی تنفسی در کودکان، آلرژی تنگی نفس، انواع آلرژی، درمان آلرژی ریه، از بین بردن حساسیت ریه، آلرژی گلو، راه های درمان آلرژی تنفسی، درمان آلرژی تنفسی با طب سنتی، دلایل تنگی نفس ناگهانی، درمان آلرژی تنفسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.