دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنیم؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنیم؟

کتاب چگونه کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنیم؟ به قلم رضا توکلی سعی می‌کند اولین قدم‌ها را برای ورود به دنیای کسب و کارهای اینترنتی به‌شما آموزش دهد.

در بخشی از کتاب چگونه کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنیم می‌خوانیم:

اجرا و راه‌اندازی شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک کسب و کار اینترنتی باشد. بارها حتی در وب فارسی هم ثابت شده که داشتن یک طرح و ایده خاص برای موفقیت کافی نیست، بلکه باید آن را به خوبی پیاده کنید. ایده‌های تکراری تاکنون بارها به بهترین شکل توسط افراد به کار گرفته شده‌اند و به خوبی توانسته‌اند از پس آن بربیایند. پس اصلا به خاطر یک طرح و ایده خاص، خود را بالاتر از سایر کسب و کارها ندانید، نوع پیاده‌سازی و اجرا ایده مهم است. با توجه به اینکه ایده‌های تکراری هم با اجرا خوب و درست موفق شده‌‌اند، حتما اگر ایده جدید داشته باشید و خوب هم آن را اجرا کنید، موفقیت به شما نزدیک است.

در ضمن برای راه‌اندازی خیلی این دست و آن دست نکنید. به قول دن نوریس در کتاب «استارت آپ هفت روزه»، «تا شروع نکنید، چیزی یاد نمی‌گیرد!» این جمله بسیار تاثیرگذار برای من هم کاملا اتفاق افتاده است. مرحله پیش از اجرا را طولانی نکنید، وقتی کار شما استارت بخورد، بسیاری از چیزها را متوجه شده و پشت سر هم تجربه کسب می‌کنید.

بعد از اجرا اولیه، توسعه کسب و کار نیز بسیار مهم است. در این قسمت طبق مرحله قبل، باید برنامه‌ریزی داشته باشید که بدانید در چه بازه زمانی چه کاری را انجام دهید. اگر کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید، اما مدام در یک سطح باقی بمانید، اگر سقوط نکنید، هیچ پیشرفتی هم نخواهید کرد. وقتی خدماتی را ارائه می‌دهید، منتظر بازخورد باشید، از کاربران و مشتریان خود نظر بخواهید تا نقص‌هایتان مشخص شود. سپس آن‌ها را رفع کرده و دوباره پیاده‌‌سازی کنید. این یک مرحله ساده از توسعه بود. توسعه می‌تواند از برطرف کردن عیب‌ها شروع و تا اضافه کردن خدمات و سرویس‌های جدید، ادامه داشته باشد.

کلمات کلیدی: کسب و کار اینترنتی، آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی چیست، ایده های کسب و کار اینترنتی، آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی pdf، انواع کسب و کار اینترنتی، آموزش کسب و کار، کسب و کار اینترنتی رایگان، Electronic business،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.