دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ۱۰ ویژگی که یک وب‌سایت خوب باید داشته باشد

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ۱۰ ویژگی که یک وب‌سایت خوب باید داشته باشد

کتاب ۱۰ ویژگی که یک وب‌سایت خوب باید داشته باشد به قلم مهران منصوری فر به معرفی نکاتی کلیدی در طراحی سایت برای افزایش بازدید و سئو آن می‌پردازد.

یک کسب‌و‌کار برای اینکه بتواند پیشرفت کند، نیازمند این است که بر روی نام تجاری خود سرمایه‌گذاری کند. در دنیای دیجیتال امروز، یکی از راه‌های برند شدن، داشتن وب‌سایت و فعالیت در فضای اینترنت است. برای ساختن یک وب‌سایت ایده‌آل، اموری باید صورت گیرد؛ اولین کاری که باید در این زمینه انجام دهید، انتخاب یک نام اینترنتی خوب و جذاب است. همچنین اطمینان حاصل کنید که نشان اینترنتی که انتخاب کرده‌اید برای کسب‌و‌کار شما منطقی هست یا خیر، باید املای آن صحیح و خوانا باشد و از کلمات ناشناخته استفاده نشود.

حالا زمانی که دامنه خود را خریداری کردید، زمان انجام کارهای بزرگ‌تر فرا می‌رسد. ما در این مقاله به 10 مورد بسیار مهم اشاره می‌کنیم. نکاتی که اگر آن‌ها را در طراحی وب سایت‌تان رعایت کرده باشید، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت شما مورد پسند مخاطبان‌تان قرار می‌گیرد و چند قدم به سمت موفقیت نزدیک شده‌اید.

در بخشی از کتاب ۱۰ ویژگی که یک وب‌سایت خوب باید داشته باشد می‌خوانیم:

- درج لینک‌های شبکه‌های اجتماعی در سایت

توییتر، فیسبوک، لینکداین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، گوگل پلاس، آپارات و... شبکه‌های اجتماعی هستند که امروزه مورد استقبال بیشتر مردم واقع شده‌اند. در حال حاضر بسیاری از شبکه‌های اجتماعی وجود دارند که شما برای رشد و پیشرفت خود در کسب و کارتان، لازم است که در این شبکه‌ها عضو باشید و اطلاعات آن‌ها را در سایت خود قرار دهید. این کار در سئو سایت‌تان نیز بسیار تاثیرگذار است. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و نمایش لینک‌های ارتباطی آن‌ها در وب‌سایت، برند شما را مطرح و شناخته شده می‌کند.

- قابل دسترس از طریق موبایل

گوشی‌های تلفن همراه دیجیتالی و تبلت، میزان ترافیک سایت را افزایش می‌دهند. زمانی که یک سایت قابلیت دسترسی با موبایل را داشته باشد، تعداد مراجعین به آن سایت افزایش می‌یابد. اندی چو مدیر بخش توسعه موبایل بینگ می‌گوید، ۷۰ درصد فرایندهای تکمیلی در سایت‌ها به صورت روزانه توسط موبایل‌ها انجام می‌شوند. این به این معنا است که افراد غالبا از طریق موبایل‌های خود، کارهای اینترنتی را انجام می‌دهند. اگر بخواهند خریدی انجام دهند، جایی بروند و... اکثرا با موبایل خود این کار را انجام می‌دهند.

چو می‌گوید: اگر کسی در گوشی هوشمند خود یک رستوران را جستجو کند به احتمال قوی یک ساعت بعد غذای خود را در آن رستوران میل کرده است. بنابراین سایت شما باید در دستگاه‌های موبایل هوشمند، قابل دسترسی باشد. فرانکل می‌گوید: تا ۲ سال پیش طراحی وب‌سایت، طراحی برای کامپیوتر بود، اما در حال حاضر وب‌سایت‌ها طراحی می‌شوند برای هر وسیله‌ای که به اینترنت وصل می‌شود. حالا با توجه به اینکه تبلت‌ها و گوشی‌ها و لپتاب‌ها هر کدام دارای سایز و اندازه متفاوتی هستند. پس چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟

کلمات کلیدی: ویژگی وب سایت خوب، ویژگی های یک سایت موفق، ویژگی سایت تجاری، محتوای یک سایت خوب، ویژگی های یک سایت تجاری خوب، ویژگی یک طراحی سایت خوب، مشخصات یک سایت حرفه ای، ظاهر یک سایت خوب، ویژگی های وب سایت خوب، ویژگی های سایت خوب، ویژگی های یک سایت موفق، طراحی سایت موفق،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.