دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان بوشهر

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان بوشهر

کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان بوشهر به عنوان یک راهنمای کاربردی‌ست که ضمن معرفی بخش‌های مختلف اقتصادی استان بوشهر، به بررسی ظرفیت‌های این استان برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف آن می‌پردازد.

در بخشی از کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان بوشهر می‌خوانیم:

کشت کینوا به لحاظ اقتصادی به صرفه است

در حال حاضر 25 گونه مختلف کینوا در جهان کشت می‌شود که تقاضای مناسبی هم در بازار‌های جهانی دارد و به لحاظ قیمتی هم در بازار‌های جهانی حدود سه تا چهار برابر گندم قیمت دارد. در فرآیند تولید این محصول بیشتر دانه گیاه مورد توجه قرار می‌گیرد در صورتی که سایر قسمت‌های گیاه نیز هم به لحاظ مصرف انسانی و هم در بخش دامپروری در تولید خوراک دام قابل استفاده است.

این گیاه به دلیل سازگاری بسیار بالا با شرایط آب و هوایی مختلف و نیاز کم به آب، قابلیت کشت گسترده در کشور را داراست و در مناطق با میزان بارش 80 تا 600 میلی‌متر قابل کشت است. از این رو می‌تواند به‌عنوان جایگزینی برای برنج محسوب شود و نیاز کشور به واردات برنج را کمتر کند. در سال گذشته کشت آزمایشی این گیاه در برخی از شهر‌های ایران نظیر کرج، ایرانشهر، اهواز و... انجام شد. هزینه‌های پایین کشت کینوا و قیمت به نسبت بالای آن از یکسو و نیاز به آب کم و سازگاری با شرایط دشوار آب ‌و هوایی از سوی دیگر باعث شده تا کشت این محصول به لحاظ اقتصادی بسیار به‌صرفه باشد. دوره کشت این گیاه حدود پنج ماه است

کلمات کلیدی: سرمایه گذاری استان بوشهر، سرمایه گذاری بوشهر، سرمایه گذاری در استان بوشهر، سرمایه گذاری، سرمایه گذاری پر سود، انواع سرمایه گذاری، بهترین سرمایه گذاری، سرمایه گذاری با پول کم، فرصت های سرمایه گذاری، معرفی فرصت های سرمایه گذاری، فرصت های سرمایه گذاری کوچک، فرصتهای سرمایه گذاری با سرمایه کم، فرصت های سرمایه گذاری در ایران، سرمایه گذاری زود بازده، بهترین سرمایه گذاری در استان بوشهر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.