دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آرزوی سوم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آرزوی سوم

کتاب آرزوی سوم به قلم مهدی خدامیان آرانی به تحریر در آمده است.

آن روز به من خیره شدى و گفتى: «از مولایم على(ع) بنویس! من مى خواهم بدانم شیعه چه کسى هستم».

سخن تو مدّت‌ها در گوش جانم طنین انداز بود و نمى‌توانستم آن را فراموش کنم. مدّت‌ها در فکر بودم که از کجا شروع کنم و چه بنویسم.

من به مشهد رفته بودم و در حرم امام رضا(ع) با یکى از دوستانم روبرو شدم. او از جنگ خندق برایم سخن گفت. به راستى چه نکات زیبایى در آن حادثه تاریخى نهفته است! او از من خواست تا در این زمینه، کتابى بنویسم.

آن روز فقط على(ع) بود که با شجاعت خود اسلام را نجات داد، روزى که همه کفر در مقابل همه ایمان ایستاده بود و اگر مولا به میدان نمى‌رفت، براى همیشه نداى توحید خاموش مى‌شد.

وقتى به خانه بازگشتم به 128 کتاب عربى مراجعه کردم و با دقّت به مطالعه و تحقیق پرداختم و اکنون خدا را شکر مى‌کنم که این کتاب در دست توست. امیدوارم که این کتاب بتواند به همه ما کمک کند تا بتوانیم مولاى خود را بهتر بشناسیم.

کلمات کلیدی: امام علی، اهل البیت، اسلام شناسی، امامت، حدیث امامت، حدیث،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.