دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب لذت دیدار ماه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب لذت دیدار ماه

کتاب لذت دیدار ماه به قلم مهدی خدامیان آرانی درباره‌ی امام رضا(ع) نوشته شده است.

در قسمتی از کتاب لذت دیدار ماه می‌خوانیم:

وقتی به مشهد سفر می‌کنی و به حرم امام رضا (ع) می‌روی، آرامشی را که گمشده همه است در آغوش می‌کشی. در حرم امام هشتم به تماشای خلاصه خوبی‌ها مینشینی و از چشمه آسمان سیراب می‌شوی. در آنجا بوی بهشت به مشامت می‌رسد و پروانه نور می‌شوی و احساس می‌کنی به خدا نزدیک‌تر شده‌ای.

نمی‌دانم خبر داری که عدّه‌ای به فکر آن هستند تا این عشق به زیارات را از جوانان ما بگیرند؟!

آن‌ها اقدام به چاپ کتاب «زیارات قبور، بین حقیقت و خرافات» نموده و در آن، زیارت حرم امامان (ع) را خرافه خوانده‌اند و همه کسانی که ما را به زیارت، دعوت و تشویق کرده‌اند، بیدین و مفسد معرّفی شده‌اند. من بعد از مطالعه آن کتاب، قلم در دست گرفتم تا از حریم زیارت دفاع کنم. و این چنین بود که کتاب «لذّت دیدار ماه» نوشته شد و اکنون، افتخار دارد که مهمان شما باشد و می‌خواهد برایتان، حقیقت زیارت امام رضا (ع) را روایت کند.

شما در این کتاب با حدیثی آشنا می‌شوید که زیارت امام رضا (ع) را برتر از یک میلیون حج می‌داند و من یک پیوست تحقیقی عربی در پایان کتاب آورده‌ام که اعتبار این حدیث را اثبات می‌کند.

کلمات کلیدی: امام رضا، سفرنامه امام رضا، زیارتنامه امام رضا، سفر به مشهد، زیارت امام رضا، امامت، اهل البیت، کتاب زیارات قبور بین حقیقت و خرافات، سفر به مشهد،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.