دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خدای قلب من

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خدای قلب من

کتاب خدای قلب من نوشته مهدی خدامیان آرانی شامل ترجمه‌هایی روان و ساده از دعاهای مختلف است.

در قسمتی از کتاب خدای قلب من می‌‌خوانیم:

یادم نمی‌رود اوّلین باری که خدا توفیقم داده بود و من در شهر مدینه بودم.
شب جمعه بود و در کنار قبرستان بقیع، دعای کمیل برگزار می‌شد من همراه با دیگر هموطنان خود در آن مراسم شرکت کرده بودم. مراسم باشکوهی بود. بعد از مراسم دعا، فکری به ذهنم رسید، دوست داشتم بدانم این مراسم، چه دستاوردی برای هموطنان من داشته است. برای همین تقریباً از دویست نفر این سؤال را پرسیدم:
حاج آقا! حاج خانم!
آیا می‌توانی یک جمله از این دعایی که خوانده شد را برای من ترجمه کنی؟ به راستی ما در این مدّت به خدا چه گفتیم و از او چه خواستیم؟ شاید تعجّب کنید، بیشتر مردم به من نگاه می کردند و نمی‌توانستند جوابی بدهند.
آن شب بود که من با خود گفتم که آیا وقت آن نرسیده است که دعاهای زیبایی که از ائمه اطهار(ع) رسیده است برای مردم و خصوصاً جوانان عزیز، ترجمه کنیم؟
این گونه بود که این کتاب نوشته شد تا قدمی کوتاه به سوی آن آرزو بزرگ باشد.
اکنون تو با این کتاب که ترجمه ساده‌ای از دعاهای مختلف است، می‌توانی با خدای قلب خود سخن بگویی و لذّت ببری.

کلمات کلیدی: ادعیه، ترجمه دعا، اهل البیت، تفسیر دعا، دعا شناسی، ترجمه دعاها، صحبت با خدا، گفتگو با خدا، متن ادبی، دلنوشته،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.