دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی نبرد من

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی نبرد من

کتاب صوتی «نبرد من» نوشته آدولف هیتلر، رهبر حزب نازی، صدراعظم آلمان و پیشوای رایش آلمان بزرگ است.

آدولف تنها فرزند پسر خانواده‌ای پایین‌تر از طبقه متوسط بود که از کودکی سودای نقاش شدن در سر می‌پروراند، اما یکی از بزرگ‌ترین فجایع بشری را رقم زد.

کتاب صوتی «نبرد من» که انتشار آن بیش از شش دهه در آلمان ممنوع بود، ریشه در کودتای نافرجام «آب‌جوفروشی مونیخ» دارد؛ کودتایی که آدولف جوان می‌خواست با قیام علیه جمهوری وایمار، قدرت را به دست بگیرد، اما در نهایت منجر به دستگیری و ۵ سال زندان برای او شد.

کتاب صوتی «نبرد من»، که به کتاب مقدس حزب نازی بدل شد، ترجمان ناسیونال سوسیالیسم و تفکر سیاسی هیتلر است. او بخش نخست کتاب، «تسویه حساب» در 12 فصل، را در زندان به منشی‌اش رودلف هس دیکته کرد و بخش دوم، «جنبش ناسیونال سوسیالیستی» در 15 فصل، را پس از آزادی از زندان به نگارش درآورد.

مترجمان انگلیسی کتاب صوتی «نبرد من» به‎درستی نوشته‌اند: «این کتاب سندى تاریخى است که نقش روزگار خود را بر خود دارد... هیتلر در هنگام نوشتن "نبرد من" تنها یک رهبر سیاسى است و هنوز در مقام سیاستمدار در موقعیت مسئولیت رسمى قرار ندارد و آنچه نوشته ارتباطى با مقام صدراعظم رایش ندارد... افزون بر این، هیتلر اعلام کرده است که اعمال و گفته‎هاى عمومى‌اش در حکم بازنگرى جزئی کتاب است و این‌گونه باید آن را در نظر گرفت.»

در بخشی از کتاب صوتی «نبرد من» می‌شنویم:

«وقتی یک مرد سیاسی توانست جای خود را در بین اجتماع باز کند، پیشرفت نقشه‌ها یعنی بهره‎برداری از حقایق برای او آسان صورت می‌گیرد. مردان بزرگ جهان از روی افکار بزرگ و بی‌سابقه خود بزرگ می‌شوند، زیرا یک مشت حقایق را در اختیار مردم می‌گذارند...

ما هرگز خواستار آن نبودیم که آلمان و اتریش از لحاظ مسائل اقتصادی با هم یکی شوند. جنبه‌های مالی در نظر ما اهمیت چندانی نداشت، ولی آرزوی دیرینه ما این بود تا روزی که دو کشور با هم متحد نشوند، ملت آلمان نمی‌تواند استقلال سیاسی خود را حفظ کند؛ این ایده‌آل مانند این بود که می‌خواستیم فرزندان آلمانی در کانون خانوادگی خود جمع شوند... اگر رایش بتواند بر تمام خاک آلمانی‌نشین حکومت کند، دنیای سعادت و نیکبختی او از آن روز آغاز خواهد شد و در صورتی که قادر به تهیه مواد خام و امور تغذیه مردم خود نباشد، قانون زندگی این حق را به او خواهد داد که از زمین بیگانگان برای تامین معاش خود استفاده کند و در آن وقت کشاورزی جای جنگ را خواهد گرفت و اشک‌های قربانیان، اراضی دنیا را حاصلخیز خواهد کرد و این آرزوی دیرین هر فرد آلمانی است.»

طی سال‌های گذشته کتاب صوتی «نبرد من» از سوی مترجمان و ناشران مختلفی به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است.

کلمات کلیدی: Adolf Hitler، تاریخ حزب نازی، My Struggle، حزب نازی، اتوبیوگرافی، خودزیست نامه هیتلر، هیتلر، تاریخ آلمان، خاطرات هیتلر، کتاب صوتی نبرد من، کتاب صوتی هیتلر،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.