دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ساخت و اجرای دکور، لباس، ماسک و گریم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ساخت و اجرای دکور، لباس، ماسک و گریم

کتاب ساخت و اجرای دکور، لباس، ماسک و گریم سومین کتاب کارگاهی است که برای رشته تولید برنامه‌ی تلویزیونی تألیف شده است.

در طول دوره‌ی سه ساله متوسطه شش کتاب کارگاهی و با شایستگی‌های متفاوت به هنرجویان آموزش داده می‌شود. کسب شایستگی‌های این کتاب برای موفقیت در شغل و حرفه برای آینده بسیار ضروری است. هنرجویان باید سعی کند تمام شایستگی‌های آموزش داده شده در این کتاب را کسب و در فرآیند ارزشیابی به اثبات رساند.

این کتاب شامل پنج پودمان است و هر پودمان دارای یک یا چند واحد یادگیری است و هر واحد یادگیری از چند مرحله کاری تشیکل شده است. هنرجویان پس از یادگیری هر پودمان می‌توانند شایستگی‌های مربوط به آن را کسب نمایند.

کلمات کلیدی: انواع دکور، ساخت دکور، دوره دوم آموزش متوسطه، فنی حرفه‌ای، تولید برنامه‌ تلویزیونی، پایه یازدهم، آموزش دکوراسیون داخلی، آموزش طراحی دکوراسیون، دکوراسیون،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.