دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رهرو راه موفقیت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رهرو راه موفقیت

کتاب رهرو راه موفقیت نوشته محمد نظری گندشمین درباره‌ی راهکارهای رسیدن به اهداف و موفقیت در زندگی شخصی افراد و در حیطه‌ی کاری است.

خیلی از ماها فکر می‌کنیم که موفقیت یک شبه به دست می‌آید یا اینکه مسیر رسیدن به اهداف و خواسته هایمان همیشه هموار و بدون فراز و نشیب است، درصورتی که تمام افرادی که در زندگی شان موفق شده اند، با موانع و مشکلات بسیاری در زندگی شان برخورد کرده اند و هر بار با برطرف کردن آن‌ها قوی تر و قوی تر شده اند تا اینکه در نهایت تمام تلاش هایشان به موفقیت آن‌ها ختم شد.

دوست عزیز اگر در رسیدن به اهدافت تسلیم شوی و بهانه بیاوری مطمئن باش که هیچوقت به اهدافت دست پیدا نمی‌کنی و آن را برای همیشه کنار می‌گذاری و بیخیال شان می‌شوی. اما اگر تصورت از مشکلات و موانع این باشد که، همه‌ی این سختی‌ها و مشکلات برای رشد و پیشرفت من هستن مطمئن باش که خیلی با قدرت بیشتری می‌توانی با آن‌ها رو به رو شوی.

برای کسانی که در زندگی دارای اهدافی زلال همچون روشنای آبی چشمه هستند در هیچ مسیری، هیچ سنگی پایان راه نیست. شاید بارها به این موضوع فکر کرده اید بگذار فردا بیاید ببینیم چه خواهد شد! شاید بارها به این نتیجه رسیده اید که این مدرک دانشگاهی الان به چه دردی می‌خورد! اگر اینگونه فکر می‌کنید اوضاع زندگی از کنترل شما خارج است! برای رسیدن به موفقیت و قدم گذاشتن در راه موفقیت، نیازمند آن هستید که اول از همه شجاعت و خودباوری داشته باشید برای زندگیتان بهترین راه و روش‌ها را انتخاب کنید. الگوهای زندگیتان را مشخص کنید! هدف‌های زندگی خویش را مشخص کنید به گونه ایی که راه و روش زندگی شما را در برگیرند! و برای تحقق هدف‌های خود برنامه داشته باشید و به برنامه خود پای بند باشید! داشتن هدف در زندگی باعث نجات یافتن از ابهام و سردرگمی می‌شود! اشتباه نکنید! آرزو با هدف تفاوت دارد! آرزوها گاه ایده آل‌هایی دست نیافتنی هستند! اما اهداف دست یافتنی و به قول “رابینز” هدف ناممکن وجود ندارد! “فقط غیر ممکن، غیر ممکن است”!

کلمات کلیدی: موفقیت، روانشناسی موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت شخصی، موفقیت در زندگی، عامل موفقیت، راه های موفقیت، دانلود کتاب موفقیت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.