دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چگونه در همه حال فردی با انگیزه باشیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چگونه در همه حال فردی با انگیزه باشیم؟

آن زمان که به بهبود فکر می‌کنی تمام کائنات خداوند دست در دست یکدیگر می‌دهند تا شرایط بهبود زندگانی تو را فراهم کنند. ورزشکاری را تصور کنید که قرار است در یک میدان بزرگ رقابت ورزشی شرکت کند. او بی روحیه است نتیجتاً انگیزه لازم را برای کسب نتایج بهتر ندارد. به نظر شما او چگونه تمرین می‌کند! معلوم است ساعات تمرین او با بی حوصلگی و عدم طراوت لازم سپری می‌شود و حتی برای کمی تمرین بیشتر نیز تلاش نمی‌کند! چون او بی روحیه است و انگیزه‌ای ندارد. در مسابقه شرکت می‌کند و بدترین نتایج را می‌گیرد زیرا درست تمرین نکرده است.

درنقطه مقابل ورزشکار با روحیه چگونه است؟ او انقدر انگیزه دارد و ساعات تمرین خود را چندین برابر می‌کند و جالب است که حتی احساس خستگی هم نمی‌کند چون شاد و با انگیزه است. در میدان رقابت حاضر می‌شود و با کمی تلاش عالی‌ترین نتایج را به دست می‌آورد.

نمونه دیگر دانش آموزان شرکت‌کننده در کنکور سراسری هستند که میزان روحیه آنها به طور مستقیم در عملکرد آنها در کنکور بسیار مؤثر است و اگر دقیقتر نگاه کنیم تقریباً هر کسی در هر صنف و پیشه‌ای به نوعی با روحیه و انگیزه سر و کار دارد. پس ببینید که چقدر مهم است به درک درستی از یک روحیه عالی و نحوه ایجاد آن برسیم. در ادامه من دو تکنیک بسیار قدرتمند را ارائه می‌دهم که به سرعت و به راحتی می‌توانید روحیه خود را به سمت نشاط و آرامش سوق دهید و همیشه در هر کاری انگیزه لازم را داشته باشید.

کلمات کلیدی: روانشناسی موفقیت، دانلود کتاب موفقیت، انگیزه، ایجاد انگیزه، راه های افزایش انگیزه، انگیزه زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.