دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 6 تکنیک عملی و فوری برای رهایی از بدهی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 6 تکنیک عملی و فوری برای رهایی از بدهی

با خواندن کتاب 6 تکنیک عملی و فوری برای رهایی از بدهی نوشته آیدین احمدنژاد خودتان را برای رهایی از بدهی آماده کنید، گاهی بدهی می‌تواند برای شما فلج کننده باشد. و به عنوان بخشی از زندگی روزمره تبدیل‌ شده است.

از خواب بیدار می‌شوید و ایمیلتان را چک می‌کنید و می‌بینید که نامه‌ای درباره‌ی پرداختی‌های عقب افتاده آمده، تلفنی از فردی ناشناس جواب می‌دهید و آن شخص، کارگزار وصول طلب است. مانده‌ی اعتبار کارت خود را اینترنتی چک می‌کنید تا فقط بفهمید که چقدر تو این چاله‌ای که افتادید، فرو رفته اید.

این موضوع تبدیل‌شده به یه امر پذیرفته شده‌ی زندگی در فرهنگمان، اما نکته‌ی جالب اینجا است که نباید اینگونه باشد. شما می‌توانید بدون داشتن بدهی، زندگی کنید، اما بیشتر ما نمی‌دانیم چگونه و یا نمی‌دانیم اصلا گزینه‌ی زندگی بدون بدهی، وجود دارد.

کنترل بدهی باعث می‌شود که احساس آرامش داشته باشید و کمک می‌کند به شما که بتونید اعتبارتان را بالا ببرید. و مطمئن باشید می‌توانید بدون بدهی زندگی کنید و این گزارش به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌شود این کار را کرد.

کلمات کلیدی: بدهکاری، رهایی از بدهی، رهایی از بدهکاری، روش های رهایی از بدهی، ترفندهای رهایی از بدهی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.