دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی آداب معاشرت: آداب روزمره

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی آداب معاشرت: آداب روزمره

کتاب صوتی «آداب معاشرت؛ آداب روزمره»، نوشته پگی پست, آنا پست, لیزی پست, دانیل پست سنینگ است.

نویسندگان این کتاب فرزند و نوه‌های امیلی پست، نویسنده مشهور آمریکایی اصول آداب معاشرت، هستند و در مجموعه کتاب‌های صوتی «آداب معاشرت» اصول سنتی و کلاسیک آداب معاشرت را به زبان امروزی تبدیل کرده اند. این مجموعه عبارتند از: «آداب معاشرت؛ آداب خارج از خانه»، «آداب معاشرت؛ زندگی اجتماعی»، «آداب معاشرت؛ آداب روزمره»، «آداب معاشرت؛ زندگی در محیط کار» و «آداب معاشرت؛ ارتباطات و فناوری»

دنیا عوض شده است ولی ضرورت رعایت آداب معاشرت اجتماعی هرگز تغییر نمی‌کند. هجدهمین چاپ کتاب آداب اجتماعی امیلی پست آداب کلاسیک موضوعاتی جدید از جمله موضوعات زیر را به ارمغان آورده است:

- صحبت در حال حرکت
- رهنمودهای خاصی در زمینه ارسال متن ایمیل
- شبکه‌های اجتماعی: راهکارها و اصولی برای مدیریت موفق روابط مجازی در هر پایگاهی که باشد.
- خانواده‌های امروزی: در این کتاب به بررسی موجودیت خانواده و چگونگی وضع قوانین و ارزش‌ها در خانه پرداخته است.
- همچنین به توصیه‌هایی در زمینه‌ مقابله با تغییراتی که با بازگشت بچه‌های بیست و چند ساله تا والدین هشتاد و چند ساله به خانه یا انتقال آن‌ها به مراکز بازنشستگی یا آسایشگاه‌ها اشاره شده است.
- آداب اجتماعی کودکان و نوجوانان: رهنمودهایی برای والدین در زمینه‌ی چگونگی تعلیم آداب اجتماعی ضروری در موقعیت‌هایی که در خانه ایجاد می‌شود با دوستان و در دنیای بیرون از خانه توصیه‌هایی که در این زمینه به ترتیب سنی و رشد کودک ارائه شده آموختن و یاد دادن آن را برای والدین پرمشغله‌ی امروزی ساده‌تر ساخته است
- و نمونه‌های خاص: سوال و پاسخ‌هایی از زندگی‌های واقعی توصیه‌هایی برای نوشتن نامه‌هایی به منظور حل اختلافات و موقعیت‌های دشوار نمونه‌هایی از دعوت‌نامه‌ها و اعلامیه‌ها نحوه‌ لباس پوشیدن در مراسم مختلف و بودجه‌ ازدواج.

کلمات کلیدی: مهارت گفتاری، آداب معاشرت، تکنیک های آداب معاشرت، ارتباطات کلامی، مهارت های گفتاری، مهارت های رفتاری، آموزش آداب معاشرت، اصول آداب معاشرت، آداب معاشرت در اجتماع، رفتار شناسی،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.