دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شاعرانه نگاه کن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شاعرانه نگاه کن

«شاعرانه نگاه کن!» به هر چیز، به هر چه .

از هیچ، چیزها دیدن؛ آنچه نادیدنى ست، زیبا دیدن.

بسان «هایکو» و منطق «ذن»، بسان کوتاهى و لذت؛ بسان گذر از تاریکى به درخشش. چه با دوربین موبایل؛ چه با دوربین من. مى‌توان هنرمند عکاس بود وُ شاعرانه نگاه کرد.

فرتور برداری، هنری ست با ژانرهای گونه گون و من آن را جدای از عکاسی تجاری می دانم؛ هرچند در گونه تجاری آن نیز خوب است ویژگی ها و تکنیک های هنری رعایت شود، اما این « گونه » خود ویژگی هایی مخصوص به خود را دارد. در فرتور برداری هنری به جزییات سخت افزاری کار با دوربین وُ رنگ وُ نور وُ کامپوزیشن بسنده نخواهد شد و آن چیزهای دیگر شاعرانه نیز به میان می آید و آن چیزهای دیگر است که هنر می آفریند؛ شاعرانه .

اینگونه بود که «شاعرانه نگاه کن!» آغازیدن گرفت و این کتاب پایان یافت.

کلمات کلیدی: عکاسی، عکس هنری، فرتور برداری، عکاسی حرفه ای، عکاسی تجاری،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.