دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب Teaching and Instruction of Eplan P8-2-4

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب Teaching and Instruction of Eplan P8-2-4

Eplan P8 نرم افزاری است فوق العاده قوی برای طراحی پروسه های اتوماسیون صنعتی٬ مدیریت پروژه های الکتریکی و هر جایی که طراحی یک فرایندکنترلی مورد نظر می باشد. با این نرم افزار می توان از یک تابلوی برق کوچک گرفته تا سیستم های الکتریکی و کنترلی یک نیروگاه تولید برق را طراحی و نقشه کشی نمود. اما طراحان آن معتقدند این نرم افزار بهترین راه حلذها را برای طراحی تابلوهای کنترلی و تابلوهای مبتنی بر PLC ارائه می کند. آنچه این نرم افزار را از سایر نرم افزارهایی که در این زمینه تولید شده اند، متمایز می کند پشتیبانی از استانداردهای بزرگ دنیا مانند استاندارد بین المللیIEC  استاندارد اروپایی، استاندار آمریکایی و استاندارد روسی می باشد. این نرم افزار می تواند گزارش هایی را از پروژه شما ارائه دهد که در نوع خود بی نظیرند. این خروجیها می توانند جنبه مدیریتی و برآورد پروژه داشته داشته باشند مانند: Part list وPrice list و می توانند خروجی های تکنیکال باشند که مطابق با استانداردهای نقشه کشی برق تعریف شده اند، مانند: Terminal diagram، Terminal connection diagram، Cable diagram و ....

 این نرم افزار شامل رنج وسیعی از استانداردهای موجود در صنعت، ازجمله استانداردهای وضع شده برای مهندسین برق و طراحان سیستم های اتوماسیون است.

کلمات کلیدی: آموزش نرم افزار Eplan P8، آموزش نرم افزار مهندسی برق، نقشه کشی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.