دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی دختری در قطار با صدای ستاره اسکندری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی دختری در قطار با صدای ستاره اسکندری

کتاب صوتی «دختری در قطار» (The Girl on the Train) نوشته پائولا هاوکینز(1972)، نویسنده بریتانیایی متولد زیمباوه، است.
هاوکینز 19 ساله بود که به لندن رفت و به مدت 15 سال به روزنامه‌نگاری پرداخت. داستان‌های اولیه‌اش را با نام امی سیلور منتشر می‌کرد و با نوشتن نخستین تریلر روانشناختی‌اش، نام خودش را بر کتاب گذاشت.
«دختری در قطار» یک رمان دلهره‌آور است که مدت کوتاهی پس از انتشار با تیراژ میلیونی به صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های داستان جهان در سال 2015 رسید و رکورد فروش کتاب «هری پاتر» را از آن خود کرد و اقتباس سینمایی آن نیز ساخته شد.
راوی اول شخص از زاویه دید سه زن - ریچل، آنا و مگان - داستان را نقل می‌کند.
در بخشی از کتاب صوتی «دختری در قطار» می‌شنویم:
« چرا این قدر این خانه کوچک شده؟ چرا آن قدر زندگی‌ام خسته کننده شده؟ این همان چیزی بود که من می‌خواستم؟ یادم نمی آید. فقط چیزی که می‌دانم این است که چند ماه پیش بهتر شده بودم. اما الان دوباره نمی‌توانم فکر کنم. نمی توانم بخوابم. نمی‌توانم نقاشی بکشم. انگیزه فرار روز به روز در من قوی‌تر می شود. شب وقتی دراز می‌کشم می شنوم یکی در گوشم دائم می گوید: برو، برو. 
چشم هایم را که می بندم در سرم پر از تصاویر گذشته و آینده می‌شود. چیزهایی که در رویای آن هستم. چیزهایی که باید داشته باشم ولی کنارشان گذاشته‌ام. آرامش ندارم. از هر سویی که می روم به بن بست می رسم. وقتی قطار بارها و بارها از جلو من رد شود، یادم می اندازد که هزاران آدم هر روز با قطار این سو و آن سو می روند؛ اما تو هنوز سر جای خودت هستی».

کلمات کلیدی: دانلود کتاب دختری در قطار، دانلود کتاب صوتی دختری در قطار، دانلود پرفروش ترین کتاب سال ۲۰۱۵، پرفروش ترین داستان جهان،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.