دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF دفترچه راهنما Samsung Galaxy Note 4

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی دفترچه راهنما Samsung Galaxy Note 4

سری نوت سامسونگ معرف گوشی‌هایی با نمایشگر‌های بزرگ و مجهز به قلم است. البته این سری از گوشی‌ها که بیشتر با نام فبلت شناخته می‌شوند، سخت‌افزار قدرتمندتری در مقایسه با سایر گوشی‌ها دارند. گوشی چهارم از این سری با تغییراتی در جنس بدنه‌ی گوشی به بازار عرضه شد. گوشی «سامسونگ گلکسی نوت 4» (Samsung Galaxy Note 4) با قاب اصلی فلزی در مقایسه با قاب‌های پلاستیکی گوشی‌های قبلی سری نوت طراحی شد. این گوشی که همچنان قاب پشتش از جنس پلاستیک است، وزنی نزدیک به 176 گرم دارد. نوت4 اولین گوشی از سری نوت، همراه با حس‌گر اثر انگشت است. این گوشی از یک سیم‌کارت و شبکه‌ی 3G پشتیبانی می‌کند. برای نوت4 مثل تمامی گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ یکی از بهترین نمایشگرها مورد استفاده قرار گرفته است. نمایشگر اولد با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل که از فن‌آوری سوپرامولد بهره می‌برد، انتخاب سامسونگ برای این گوشی است.

کلمات کلیدی: دانلود دفترچه راهنما موبایل، راهنمای Galaxy Note 4، گوشی گلکسی نوت 4، مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی نوت، Galaxy Note 4،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.