دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی چگونه بر نگرانی و اضطراب پیروز شویم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی چگونه بر نگرانی و اضطراب پیروز شویم

کتاب صوتی چگونه بر نگرانی و اضطراب پیروز شویم؟ اثر دیل کارنگی، مجموعه ای از تجربیات افراد مختلف در رده های سنی و شغلی گوناگون در مواجهه با لحظات اضطراب و نگرانی‌ست. دستورالعمل‌هایی موفق و امتحان شده برای خلاص کردن زندگی از نگرانی. 
هدف این کتاب، تصریح، نمایش، ساده کردن، تقویت و ستودن حقایقی باستانی و اساسی است که شما را بیدار کند و وادارد که برای اجرای آنها دست به کار شوید. شما با یک موعظه دانشگاهی در مورد روند یا شیوه‌ی احتمالی غلبه بر نگرانی مواجه نخواهید شد، بلکه تنها با گزارشی مستند، موجز و سریع‌ التاثیر روبرو خواهید بود درباره‌ی اینکه چگونه هزاران انسان بالغ بر اضطراب آزاردهنده و مرضی خود فائق آمده‌اند.

 

کلمات کلیدی: کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، کتاب صوتی موفقیت، دانلود کتاب صوتب روانشناسی، دانلود کتاب صوتی دیل کارنگی،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.