دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تست فوق العاده قدرتمند باورهای ثروت ساز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تست فوق العاده قدرتمند باورهای ثروت ساز

حتماً بارها و بارها این جمله رو شنیدی، زندگی قانون باورهاست و اتفاقات زندگی همانگونه که شما آنها را باور کرده ای رقم می­ خورند.

آیا تا به حال به باورهای خودت در مورد مسائل مالی و پول فکر کردی؟

آیا تا به حال به این موضوع فکر کردی که در مورد پول معمولاً وضعیت مشخص و قابل پیش­بینی داری یا نه؟

آیا تا به حال احساس کردی که در زندگی مالی تو اتفاق­ های خوشایندی نمی ­افتد؟

آیا تا به حال به این مساله فکر کردی که عوامل سن، جنسیت، میزان تحصیلات و سرمایه اولیه چه تاثیری می ­توانند در نحوه طرز فکر و باورهات نسبت به ثروتمند شدن داشته باشند؟ 

اگر در خصوص پول و ثروتمند شدن خودت دچار نگرانی و اضطراب شده ­­ای انجام تست های این کتاب بهت کمک می­کنه تا ابتدا با باورهای خودت در این مورد آشنا بشی و سپس با توضیحات و تمرین هایی که بهت گفته میشه به صورت کاملا علمی و هدفمند در جهت برطرف کردن باورهای مخرب گام برداری.

کلمات کلیدی: تست روانشناسی، تست ثروت، تست ثروتمند شدن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.