دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آنچه درباره ثروت و موفقیت باید بدانیم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آنچه درباره ثروت و موفقیت باید بدانیم

خوشحالم از اینکه پروردگاربی همتا به من فرصت داد تا این کتاب را به رشته تحریردرآورم در این کتاب من تمام تلاش خود را بکار گرفته ام تا حاصل تحقیقات و مطالعه و بررسی کتب مختلف در زمینه های موفقیت و ثروت همچنین تجربیات شخصی خودم را برای شما بازگو کنم. در اینجا به قسمتی از زندگی شخصی خود میپردازم ولی اگر تمایل به خواندن تمام خاطرات وتجربیات من باشید در کتابی جدا گانه از تولد تا کنون را نوشتم.

من در ابتدا کارمند بودم وپس از بیرون آمدن ازمحیط کار مشاغل مختلفی را امتحان کردم و در نهایت رهسپار خارج از ایران شدم و پس از چند سال دوباره به وطن برگشتم دیگرازاوضاع نابسامان خود خسته شده بودم و به درگاه خدا شکایت میکردم با اینکه سخت کارمی کردم و لحظه ای از پا نمی افتادم هر بیشتر تلاش میکردم پیشرفت آنچنانی در مسیر کارم نبود.

کلمات کلیدی: رسیدن به موفقیت، موفقیت در کسب و کار، موفقیت در زندگی، کسب درآمد، درآمدزایی، ثروتمند شدن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.