دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 150 عبارت کلیدی و معجزه کننده برای کسب موفقیت و ثروت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 150 عبارت کلیدی و معجزه کننده برای کسب موفقیت و ثروت

دوست عزیز من نویسنده نیستم فقط تجربیات و مطالعات خودم را در زندگی شخصی بصورت خاطرات به روی کاغذ آوردم و پس از مطالعه خاطراتم با خود گفتم که اگر بتوانم آنها را برای دیگران بازگو کنم چه خوب میشود. بدین صورت شد که دست به قلم شدم.
و با زبان عادی و معمولی شروع به نوشتن کردم وحرف دلم را روی کاغذ آوردم.

از آنجایی که اکثر اوقات با اینترنت و کامپیوترسر و کار داشتم و به سایتهای مختلف سری می زدم رفتم به سراغ سایت هایی که از قبل مطالب آنها را مطالعه می کردم با توکل به خدا شروع به مطالعه کتابهایی که در زمینه ثروت و موفقیت بود نمودم.
از کتابهای ترجمه شده گرفته تا کتابهای زبان اصلی از نویسندگان مختلف همه را مورد بررسی قرار دادم و به این نتیجه رسیدم که یک موضوع خاص در تمامی این کتابها مشترک بود.
و من از نکات کلیدی و آموزشهای مهم که دراین کتابها ذکرشده بود بهره بردم ودر نهایت تصمیم گرفتم که در زندگی خودم بکار ببندم تا ازآن اوضاع نابسامان خلاص شوم حال که این مطالب را برای شما دوست عزیز مینویسم.

کلمات کلیدی: رسیدن به موفقیت، موفقیت، موفقیت در زندگی، عامل موفقیت، راه های موفقیت، نگرش مثبت، جملات انگیزشی، جملات روان شناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.