دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دوپینگ تصویری موفقیت به زبان بی زبانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دوپینگ تصویری موفقیت به زبان بی زبانی

از زبان نویسنده:

با ظهور شبکه های اجتماعی و تولید عکس نوشته و اینفوگرافیک و..... ارسال صدها هزار تصویر منفی و نامثبت در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف، برآن شدم تا برای کاربران سایت گروه موفقیت شاهرخی فیلتری قدرتمند و خوراک ذهنی قوی برای حفظ انگیزه روزانه و دوپینگ روزانه ذهنی با تولید کتابچه عکس های انگیزشی تهیه کرده و به رایگان به ارسال کنم.
سال ها بود از تصاویر انگیزشی و فایل های صوتی هدفمند در موبایل لپ تاپ و اسکرین سیور کامپیوترخودم درهر ساعت وهر روز برای پروگرم مثبت ضمیرناخوداگاه جهت حفظ انگیزه و افزایش انرژی و تلاش حداکثری روزانه استفاده می کردم.
من از تصاویر و عکس نوشته ها شخصا در سال های گذشته برای کسب انگیزه ، تلاش بیشتر، شکرگزاری داشته های فعلی، تقویت اراده، کسب انرژی بیشتر فکری و فیزیکی و احساس خوب روزانه استفاده همیشگی کردم.
کاربرد دومی که من شخصا از تصایر انگیزشی استفاده کردم، در رابطه با  شکستن یخ های ذهنی و باز کردن ترمزهای روانی که هرزگاهی باعث ایستادن و درجا زدن ما به سوی تلاش بیشتر است استفاده کردم و هنوز با جدیت تصاویر مثبت را به عنوان محرک انگیزه بخش علاوه بر شنیدن مکرر فایل های صوتی انگیزه بخش دراوقات فراغت و به خصوص اوقات مرده  تکرارو تکرار و تکرار بازهم تکرار به روش های مختلف ابداعی خویش می کنم.
ما توسط اینترنت و دیگر رسانه های صوتی تصویری روزانه بمباران ذهنی منفی می شویم و فقط درصد ناچیزی از این تصاویر مثبت و انگیزه دهنده برای تلاش بیشتر در زندگی است و بالای نود درصد این تصاویر باعث هیپنوتیزم تصویری منفی و کاهش عملکرد جسمی و روحی ما در زندگی می شوند. با مرور هر روز این کتابچه ذهن خود را از دریافت و ویروس های تصویری اینترنتی منفی پاک  و ایمن نگاه دارید و پدافند ذهنی قوی برای خنثی کردن اثرات منفی ویروس های مخرب ذهنی ایجاد کنید.
برای استفاده حداکثری از  تصاویر انگیزشی و جملات الهام بخش  زیر پیشنهاد می شود بارها و بارها در طول روز و هفته و اوقات فراغت و مرده مثل صف های انتظار اتوبوس مترو تاکسی زمان های استراحت در محل کار تحصیل و ... در تلفن همراه یا کامپیوترخود این تصایر را با دقت  و کامل مشاهده کنید و نوشته ها را با دقت مطالعه و 100 درصد بدون پیش قضاوت قبلی و با ذهنی خام باور کنید تا به مرور در ذهن ناهوشیار شما رخنه کرده و سیستم باورهای شما  در هفته ها و ماههای اینده بهتر و عالی تر شود.

کلمات کلیدی: متن روانشناسی، جملات انگیزشی، جملات فلسفی، جملات مثبت، زیباترین جملات فلسفی، سخن قصار، سخنان ارزشمند، سخنان پندآموز، جملات تصویری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.