دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ترک آسان سیگار و قلیان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ترک آسان سیگار و قلیان

من خودم 10سال وابسته به سیگار و قلیون بودم. میدونستم که ضرر داره ولی الان که بعد از سالها رو این موضوع تحقیق و پژوهش کردم خطرش رو فهمیدم. واقعا خدابه روی من رحم کرد که هنوز زندم و فرصت نوشتن این کتاب رو داشتم.

خوندن این کتاب رو به همه افراد توصیه می کنم حتی اونهایی که تا به امروز نه سیگار کشیدند و نه قلیان خطرات و صدمات نیکوتین و دخانیات بر بدن خیلی فراتر از تصورات شماست.

اگربا یک نفرکه قلیون می کشه صحبت کنید، شاید به هیچ وجه قبول نکنه که قلیون هم مثل سیگار و چه بسا خطرناک تر از سیگار هست. تمام این ها به خاطر عدم اطلاع رسانی و آگاهی مردم در جامعه هستش و این باعث شده تا واقعیت تلخ خطرات دخانیات  همیشه مسکوت و کم رنگ بمونه. البته تعجبی نداره چون تجارت توتون و تنباکو بعد از نفت سومین تجارت پر سود دنیا هست. پس به طور قطع هستند افرادی که دوست ندارند بر علیه سیگار و قلیان تبلیغ بشه. اونها دوست دارند هر روز تعداد سیگاری ها و  قلیونی ها بیشتر بشه تا اونها هم سود بیشتری ببرند.

اما شما می توانید بعد از خوندن این کتاب، خودتون قضاوت کنید و تصمیم بگیرید. این کتاب رو با زبان کاملا ساده و خودمونی به دور از رعایت ادبیات دستوری نوشتم تا شما از خوندنش خسته نشید. امیدوارم مفید واقع بشه.

کلمات کلیدی: آموزش ترک سیگار، آموزش ترک قلیان، اعتیاد، اعتیاد به سیگار، قلیون، ترک اعتیاد، صدمات نیکوتین، دخانیات، تنباکو،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.