دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب صدور بیمه های عمر و حوادث

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صدور بیمه های عمر و حوادث

رکن اساسی عملیات شرکت های بیمه، شناسایی و پوشش ریسک های متنوعی است که افراد در زندگی و انجام فعالیت های روزمره خود با آنها مواجه هستند. رسیدن به این شناخت نیازمند بررسی، شناخت و طبقه بندی ریسک، محاسبه شدت و تواتر ریسک، تعیین تعهدات بیمه گر در هنگام صدور بیمه نامه و یا در زمان وقوع خسارت به جهت جبران، تعیین و ارزیابی میزان خسارت و ... است،که شناخت و آگاهی کامل وصحیح  کارشناسان صنعت بیمه را می طلبد.
برخورداری از دانش فنی و توانایی تحلیل ریسک های متنوع در بازار بیمه و بررسی صحیح و به موقع خسارت هایبه وقوع پیوسته، به عنوان امتیاز شرکت های بیمه، همواره مورد توجه بیمه‌گذاران بوده است.
بنابراین شرکت های بیمه علاوه بر استفاده از وسایل ارتباط جمعی، سایت های تخصصی و اینترنتی، تشکیل سمینار ها و گردهمایی های مختلف در صنعت بیمه به منظور به روزرسانی داده ها و اطلاعات فنی، انتقال تجربیات کارشناسی در حوزه صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت را نیز همواره مد نظر داشته اند.

کلمات کلیدی: بیمه، صدور بیمه، بیمه نامه، انواع بیمه، بیمه عمر، بیمه حوادث، راهنمای بیمه، بیمه البرز، جزوه آموزشی بیمه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.