دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF هر آنچه از بیمه باید بدانید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی هر آنچه از بیمه باید بدانید

تاکنون در مورد تاریخ پیدایش بیمه تحقیقات زیادى صورت گرفته است. از مجموع این تحقیقات چنین نتیجه مى‌شود که قدیمى‌ترین نوع بیمه، بیمه دریائى است که در اواسط قرون وسطى (از قرن پنجم تا پانزدهم میلادی) پا به عرصه وجود نهاده است. سایر انواع بیمه مانند بیمه آتش‌سوزی، بیمه حوادث و غیره به مراتب جدیدتر بوده و سال‌ها پس از پیدایش بیمه دریائى به وجود آمده است.در واقع مى‌توان گفت اولین بار صاحبان کشتى و بازرگانان که مال‌التجاره خود را از طریق دریا حمل و نقل مى‌کردند، با توجه به حوادث و اتفاقات موجود مانند غرق شدن کشتی، طوفان و یا راه‌زن‌هاى دریائى و نظایر آن به این فکر افتادند که براى حفظ اموال خود چاره‌اندیشى کنند و راه‌هائى براى جبران زیان‌هاى ناشى از این مخاطرات بیایند. پدیده‌هائى مانند خسارت مشترک یا زیان همگانى و وام دریائى که مى‌توان آنها را سرآغاز پیدایش بیمه محسوب نمود در حقیقت مولود وجود این قبیل خطرات و کوشش جهت یافتن راهى براى مقابله با زیان‌هاى احتمالى آنها بوده است.

کلمات کلیدی: نمایندگی بیمه، درآمد نمایندگی بیمه، صنعت بیمه، بیمه، انواع بیمه، بیمه عمر، بیمه شخص ثالث، صادرات و واردات، بیمه کالا، تعرفه بیمه، قیمت بیمه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.