دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF 16 عادت بسیار موثر نمایندگان برتر بیمه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی 16 عادت بسیار موثر نمایندگان برتر بیمه

درآمد شما از نمایندگی بیمه چقدر است ؟
انتظار شما از درآمد یک نمایندگی بیمه چقدر است ؟
ماهیانه 200.000 تومان
ماهیانه 500.000 تومان
ماهیانه 1.000.000 تومان
ماهیانه 3.000.000 تومان
و یا ماهیانه 27.000.000 تومان ! ... و یا ؟؟؟


*** تنها چیزی که موفقیت ما را محدود می کند تفکری است که به ما می گوید " نمی توانی موفق بشوی!"


در صنعت بیمه در کشور افرادی هستند که از صفر و یا حتی زیر صفر فعالیت خود را در زمینه نمایندگی بیمه شروع کرده اند ، برخی از آنها حتی شرایطی دشوارتری را تجربه کرده اند زیرا از شهری به شهر دیگر مهاجرت کرده و در آن شهر جدید دوست و فامیلی در ابتدای راه برای هرچند حمایت کوچکی هم نداشتند ! اما حالا آنها صاحب خانه و شرکت  هستند و ما آنها را  معمولا با اتومبیلی گرانقیمت مشاهده میکنم . کسانی که با تلاش بدون وفقه هر روز در حال جذب مشتریان جدید و پیگیری مشتریان فعلیشان هستند .


یک خبر خوب : شما هیچ محدودیتى در توانایى انجام کار ندارید جز محدودیت‏هایى که خودتان در ذهنتان ایجاد مى‏کنید.


این کتاب خلاصه ای  از عادات مهمی است که که یک نماینده  بایستی رعایت کند تا به هدف خود یعنی جذب پرتفو قدرتمند و  فروش موفق برسد.


* با مطالعه این کتاب شما می توانید به راحتی عادات یک نماینده برتر بیمه را تکرار و باسرعت خود را به نماینده موفق در زمینه فروش پوشش های بیمه ای در شهر خودتان و سپس در سراسر کشور تبدیل کنید !

کلمات کلیدی: نمایندگی بیمه، درآمد نمایندگی بیمه، افزایش درآمد نمایندگی بیمه، صنعت بیمه، راههای افزایش درآمد نمایندگی بیمه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.