دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب علوم طبیعی سال پنجم رشته طبیعی – 1351

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب علوم طبیعی سال پنجم رشته طبیعی – 1351

این کتاب به وسیله آقایان محمد پاکروان،حسن حقیقت، اجمد رادمرد،دکتر غلامعلی شیخ نیا و دکتر بالا میهن پژوه نگارش یافته و برای تدریس در سال پنجم رشته طبیعی دبیرستانهای سرارسر کشور اختصاص یافته بود. مطالب این کتاب در چهار بخش گیاه شناسی، دستگاههای دفع و حرکت انسان، جانور شناسی و زمین شناسی عرضه گردیده است که مطالب بخش گیاه شناسی به معرفی رده بندی گیاهان نهاندانه و تیره های گیاهی اختصاص دارد. با مطالعه این بخش اطلاعات جامعی از خصوصیات گیاهی که در فلات ایران رویش دارند Hشنا می شوید. بحش دوم کتاب را به صورت جامع تر در کتاب فیزیولوؤی جانوری مطالعه خواهید کرد. متاسفانه به دلیل قدمت کتاب بخشی از فصل سوم کتاب که بررسی تیره های جانوری (شاخه آعازیان، اسفنجها، مرجانها و…) می پردازد مفقود گردیده است.

 

کلمات کلیدی: دانلود کتاب علوم طبیعی، علوم قبل از انقلاب، دانلود کتاب های قدیمی، دانلود کتاب، دانلود کتاب علوم زمان شاه، علوم طبیعی سال پنجم رشته طبیعی، کتاب قدیمی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.