دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مروری بر روش های کنترل آفات در IPM

  • موضوع: کتاب‌های علمی
  • ۱۹۵ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۳
  • ۵۰۴۶ بازدید
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مروری بر روش های کنترل آفات در IPM

مدیریت تلفیقی آفات (IPM) یک روش پایدار برای مدیریت آفات از طریق روش های بیولوژیکی، فرهنگی، فیزیکی و شیمیایی به منظور به حداقل رساندن آسیب های اقتصادی و زیست محیطی ناشی از چنین آفات است. هر برنامه جامع IPM نیاز به درک درستی از روابط زیست محیطی بین محصولات زراعی، آفات، دشمنان طبیعی و محیط زیست است. این کتاب مجموعه ای از فصل مروری بر مبتنی بر محیط زیست IPM. مباحث دامنه از اثرات زیست محیطی از شیوه های کنترل شیمیایی به محیط زیست شکار، شکار و سیستم های زنبور میزبان پوشانده شده است.

کلمات کلیدی: حشرات از منظر گیاه پزشکی، گیاه پزشکی، بیماری شناسی گیاهی، شناخت آفات گیاهان، آفت شناسی، شناخت حشرات کیاهان، آفت زدایی، محیط زیست IPM، دانلود کتاب زیست شناسی، مدیریت تلفیقی آفات،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.