دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مباحثی در تربیت بدنی و علوم ورزشی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مباحثی در تربیت بدنی و علوم ورزشی

او را از هنگام نگاه اول می‌توان شناخت کشیده قامت سر زنده و با نشاط است هیچ چیز اضافه ای در حرکاتش دیده  نمی‌شود خط ماهیچه‌ها گویای نرمش آن‌ها ست رنگ پوست آن سلامتی‌اش را نشان می‌دهد او حتی پس از رسیدن به سن کهولت نیز به خوبی از همسالان خود متمایز است من از نیمکت مدرسه سر گرم ورزش شدم تمام زندگی را در میدان ورزش گذرانده‌ام نیز می دانم که گاهی مردم از تربیت بدنی درک محدود دارند به همین جهت می‌خواهم خوانندگان را آگاه سازم که تربیت بدنی تنها حرکات نرمشی بامداد در حین کار یا بهداشت سرگرم بودن به نوعی تمرینات بدنی نیست بلکه تنظیم درست کارهای روزانه تغذیه درست، خواب راحت، رفتار بهداشتی، استراحت فعال خلاصه طرز زندگی نیز هست ورزشگار سیگار نمی‌کشد و به مشروب الکلی لب نمی‌زند ورزشکار نه تنها از نظر جسمانی بلکه از نظر روحی قوی است ورزشکار بدون شتاب به موقع به کار خود می‌رسد. یک وقتی در جوانی صدمه‌هایی به مهره‌های پشتم وارد آمد به نظر می‌رسد که فکر ورزش کردن را باید از سرم بیرون کنم لکن همانا  ورزش و کارهای بدنی، طرز تعیین زندگی به من اجازه نداد تا به یک معلول تبدیل شوم آن‌ها به من و زندگی در کار و شادابی و چالاکی بخشیدند من در دو رشته تحصیلی به پایان رسانده بچه‌ها را بزرگ کردم و بدون توجه به سن به کار ادامه می‌دهم کوشش کردم با بسیاری از مردم که به آن‌ها سر وکار پیدا می‌کردم کمک کنم تا فایده ورزش بر آن‌ها آشکار شود می‌خواهم خوانندگان را نیز معتقد کنم: برای ورزشکار شدن هیچ وقت دیر نیست حتی اگر از 40 ،50 هم گذشته‌اید و هیچ قسمت ورزش شما را نمی‌پذیرد با وجود این باید به کار تمرینات بدنی بپردازید بگذارید سالن ورزشی همان اتاقتان باشد ، حیاط خانه‌تان، نزدیک‌ترین کوچه و خیابان، باغ، پارک نیز میدان ورزشی‌تان شود.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب ورزشی، آمادگی جسمانی، تمرینات ورزشی، آسیب های ورزشی، انواع تمرین ورزشی، دانلود کتاب تربیت بدنی، فواید ورزش، تغذیه ورزشی، کاهش وزن با ورزش، اصول تربیت بدنی، جزوه تربیت بدنی، تمرینات تربیت بدنی در مدارس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.