دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ماری جوانا: کنکاشی در یافته های علمی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ماری جوانا: کنکاشی در یافته های علمی

آنچه در پیش رو داریدف گردآوری و ترجمه برخی مباحث و یافته های علمی درباره ماری جوانا، و پیامدهای کوتاه مدت و بلند مدت مصرف آن بر سلامت تن و روان افراد است. آنچه مولف را به تهیه این اثر برانگیخته است گرایش فزاینده افراد به ویژه جوانان به این ماده در سالهای اخیر و در عین حال فقدان منبع معتبر و غیرمغرضانه در مورد این ماده بوده است. مصرف کنندگان تازه کار ماری جوانا هنگامی که متوجه شوند بین برخی اطلاعات منتشر شده توسط نهادهای مرتبط و تجربیان شخصی شان تفاوت وجود دارد ممکن است این طور نتیجه بگیرند که اطلاعات  و داده های که در مورد مواد خطرناک تر نیز ارائه می شوند اغراق آمیر و غیر واقعی هستند و به این شکل به این اطلاعات اعتنایی نکنند. از این رو ارائه منبعی تا حد امکان بی طرف عیمقا ضروری است.
این کتاب به دنبال تبیین های جامعه شناختی و روان شناختی در باب علت گرایش فزایند افراد به این ماده نیست. به همین شکل، به دنبال تشویق یا تقبیح مصرف کنندگان این مانده نیز نیست. بلکه صرفا تلاش داشته است تا موضوع را از نظر علمی و تا حد ممکن بی طرف مورد بررسی قرار دهد.

کلمات کلیدی: ماری جوانا، کنکاشی در یافته های علمی، تاثیرات ماری جوانا بر بدن، دانلود کتاب جامعه شناختی، دانلود کتاب روانشناسی، گیاه ماری جوانا، مواد مخدر،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.