دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب الگوهای طراحی واسط کاربر ویژه ابزارهای موبایل

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب الگوهای طراحی واسط کاربر ویژه ابزارهای موبایل

در کتاب الگوهای طراحی واسط کاربر ویژه ابزارهای موبایل نوشته‌ی ترزا نیل، الگو‌های طراحی واسط کاربر در تمامی کاربری‌های نرم افزار‌های تلفن همراه مبتنی بر استاندارد‌های سیستم عامل iOS، Android و BlackBerry بصورتی منظم مورد بررسی قرار گرفته است که گنجینه ارزشمندی برای ایده‌های طراحی به شمار می‌آید.

زمانی که شما تحت فشار زیادی برای طراحی یک واسط کاربری مناسب، با منوهای آسان و کاربر پسند برای یک محصول نرم افزاری تحت موبایل هستنید، دیگر وقت این را ندارید که دوباره چرخ را اختراع کنید! این کتاب یک راهنمای کاربردی و عملی است که در آن ۷۰ الگو‌ی طراحی واسط کاربر، برای طراحی انواع اپلیکیشن‌های موبایل ارایه شده است. این الگوها در قالب ۴۰۰ تصویر از نمونه‌های موفق و واقعی از نرم‌های iOs، Android، BalckBerry، Web OS، Windows Mobile و اپلیکیشن‌های Symbian ارایه شده‌اند. 

ترزا نیل، متخصص طراح واسط کاربر و کاربرپذیری و نویسنده کتاب معروف طراحی واسط‌های کاربری وب (Designing Web Interfaces) شما را به یک سفر هیجان انگیز در زمینه طراحی واسط‌های کاربری در موبایل‌ها با ۱۰ دسته بندی موضوعی جداگانه خواهد برد! در هر دسته بندی به خطاها و اشتباهات رایج طراحی اشاره خواهد شد. اگر شما طراح برنامه‌های موبایل هستید، یا ایده‌های موبایلی جدید را پیاده سازی می‌کنید، می‌توانید از این کتاب و الگو‌های آن برای حل کردن مسائل طراحی خود استفاده کنید! این الگوها راه حل‌های مورد استفاده بزرگان صنعت تولید اپلیکیشن‌های موبایل هستند! پس برای مسائل طراحی خود چرخ را دوباره اختراع نکنید! ایده بگیرید و سریع کار را پیش ببرید!

کلمات کلیدی: موبایل، آموزش موبایل، آشنایی با ابزارهای موبایل، نرم افزارهای موبایل، ساخت نرم افزار موبایل، الگوهای طراحی واسط کاربری، طراحی انواع اپلیکیشن موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.