دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شورزدگان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شورزدگان

کتاب نامبردی حاوی داستانی بلند و تخیلی است.

بخش هایی از متن کتاب:

خواندن یک صفحه ازیک کتاب را می توان چند گونه تعبیرکرد؛ چیدن شاخه گلی از یک باغ، چشیدن جرعه ای ازاکسیر دانایی، لحظه ای همدلی با اهل دل، استشمام رایحه ای ناب، توصیه یک دوست برای دوستی با دوستی مهربان و..

به یکباره جشن به عزا تبدیل شد. وقوع این اتفاق در روز جشن خاطر همه اهالی را آزرد. مادر دچار بهت شده بود. یک هفته هیچ احساسی نداشت نه میتوانست گریه کند و نه حرفی بزند. پس از آنکه توانست گوله‌ غمش را که در نیمه‌راه گلویش از حرکت بازمانده بود فرو دهد،‌ تازه آن موقع بود که راه گریه باز شد. اطرافیان از آنکه سلامتش را بدست آورده بود خوشحال شدند. تمام این مدت چنین فکری آزارش می داد، چرا دختر من! دلش میخواست همواره از او صحبت کند. تا زمانیکه خواب به چشمانش راه نمی‌یافت از زهره و علائق و رفتارش سخن میگفت:

-چقد زیبا شده بود اصلا شب آخر بطور عجیبی زیباتر از همیشه شده بود.

- راس میگی،‌ اون شب خیلی جلو خودم رو گرفتم تا بهت نگم.

- پس تو هم متوجه شده بودی؟ یاقوت هم شب جشن بهم گفت.

- یاقوت؟! کاش بهم گفته‌ بودی تا درجا براش اسفند دود میکردم.

- چی میگی، یعنی اون...

کلمات کلیدی: دانلود داستان هیجان انگیز، داستان فارسی، دانلود داستان pdf، انتشارات فیروزان، دانلود داستان تخیلی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.