دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF دو ماهنامه ادبی، هنری و فلسفی کلاغ - شماره اول

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی دو ماهنامه ادبی، هنری و فلسفی کلاغ - شماره اول

حرف برای گفتن زیاد است. نه یک یا دو موضوع که ده ها مطلب ریز و درشت هجوم می آورند و لاجرم کار من افسار زدن به ذهن چموش و بازیگوشی می شود که تاب ایستادن ندارد. از روزمرگی های مکرر بگویم یا از سرخوردگی هایی که بی امان از آسمان نازل شد؟ از دل بی طاقت و زخم دار بگویم یا ...؟

گذشته ها گذشت هرچند جای زخم هایی که در سینه ام جا خوش کرده اند همچنان تازه و خون چکان است... عادت، معجزه ی انسان است. عادت می کنیم، پس هستیم!

کلاغ اما خرق عادت است.

همان ذهن چموش و بازیگوش هر آن نهیب می زد که بلند شو، حرکت کن، به پیش، چشم انداز روشن است. عادت مرضِ
مزمن است اما به تجربه، خرق عادت مرضِ حاد است. کلاغ حاصل استیلاءام به مرض مزمن عادت و ابتلاءام به مرض حاد خرق عادت است!

کلمات کلیدی: دانلود ماهنامه کلاغ، دانلود ماهنامه، ماهنامه ادبیات، نقد داستان، دانلود ماهنامه هنری، دانلود ماهنامه فلسفی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.