دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ماهنامه ادبیات متعهد - شماره 4

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ماهنامه ادبیات متعهد - شماره 4

ماهنامه ادبیات متعهد - شماره 4 منتشر شد. ماهنامه ادبیات متعهد مجله‌ی اختصاصی شعر و ادبیات داستانی است که به صورت ماهانه منتشر می‌شود.

مجله ادبیات متعهد ضمن درک شرایط و اوضاع کنونی، درصدد حفظ، ارتقا و اعتلای هر چه بیشتر انگیزه نویسندگان، شاعران، منتقدان و صاحب نظران و تمامی هنرمندان و علاقمندان به نوشتن پا به عرصه گذاشته است و همواره می‌کوشد تلاش را به سمت و سوی درک هر چه بیشتر آلام بشری رهنمون سازد. ما باید از قلم برای نجات بشر کنونی از انزوای صنعتی و تبلیغاتی برای نشانی و اطلاع رسانی از دردهای انسانی استفاده نماییم.

نشریه اختصاصی شعر و ادبیات داستانی ادبیات متعهد به صورت ماهنامه و با رسالت عدم درج هرگونه تبلیغاتی و با نهایت دقت در کنترل کیفیت و کمیت محتوا منتشر می‌گردد.

کلمات کلیدی: ماهنامه ادبی، بررسی آثار ادبی، بررسی داستان، مجله داستانی، دانلود مجله سینما و ادبیات، مجله هنری، ماهنامه ادبیات داستانی، مجله شعر، مجله رایگان، pdf مجله رایگان، دانلود رایگان ماهنامه ادبیات متعهد شماره 4، دانلود pdf ماهنامه ادبیات متعهد شماره 4، ماهنامه ادبیات،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.