دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید

این کتاب “راهنمای آنچه در دانشگاه به شما نمی آموزند!” لقب گرفته و تلاش دارد خلاء ها و ضعف های موجود که یک دانشجو و فارغ التحصیل رشته کامپیوتر با آن مواجه می شود را مورد بررسی قرار داده و راهکارهایی برای آن ارائه دهد. این کتاب به صورت رایگان قابل دانلود است.

اطلاعات بیشتر در مورد کتاب

با توجه به آمار بالای فارغ‌التحصیلان و دانشجویان کلیه گرایش های مرتبط با کامپیوتر و فن آوری اطلاعات و تعدد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مجری دوره‌های مرتبط و همچنین نابسامانی های موجود پیرامون مسائل اشتغال‌زایی و ضعف مهارت های دانش‌آموختگان، بر آن شدم تا با مطالعه و تحقیق و بهره‌گیری از تجارب شخصی در مورد وضع کنونی و امکان‌سنجی و یافتن فرصت‌ها و تهدیدها، راهنمایی کارگشا و بومی‌شده را در نقش یک نوشتار مکمل برای آنچه در دانشگاه‌ها و مؤسسات تدریس می‌شود تهیه نمایم.

هدف از انتشار این کتاب رایگان چیست؟

هدف این راهنما آن است که ضمن افزایش شانس دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی کلیه گرایش های مرتبط با کامپیوتر و فن آوری اطلاعات در یافتن فرصت شغلی مناسب، راهگشای پر کردن خلأ های احتمالی ناشی از ضعف سیستم آموزشی و یا خود شخص دانشجو و یا فارغ‌التحصیل نیز باشد.

این کتاب برای چه کسانی نوشته شده است؟

مطالعه این کتاب برای سه گروه پشت‌کنکوری علاقه مند به دنیای کامپیوتر، دانشجو و فارغ‌التحصیلان رشته کامپیوتر توصیه می‌شود. این کتاب قصد دارد فارغ از مرزبندی سه گروه یادشده مروری بر مهم‌ترین موارد مورد نیاز داشته باشد. هدف نهایی این اثر آن است که در خاتمه، خواننده آن یک گام از همتایان سابق خود فراتر رفته تا در حین محک توسط کارفرمایان به‌عنوان فردی شاخص جلوه کند.

با نگاهی به اطراف خود خواهید دید که همین دسته افراد شاخص که لزوماً هم از ضریب هوشی بالاتری نسبت به شما بهره‌مند نیستند، با رعایت مواردی مشابه توصیه‌های این کتاب توانسته‌اند جایگاه‌های شغلی دلپذیری را تصاحب کنند.

ترتیب ارائه مطالب و فصل های  کتاب

فصل اول – مهارت های لازم برای یک فرد متقاضی تحصیل
فصل دوم – بررسی گرایش مهندسی نرم‌افزار و سخت‌افزار در قیاس با گرایش علوم کامپیوتر
فصل سوم – آشنایی هر چه بیشتر با سرفصل های مصوب وزارت علوم و تحقیقات
فصل چهارم – آزادکاری و استفاده بهینه از ایام دانشجویی
فصل پنجم – تهدیدها و فرصت‌های بومی کشور ایران
فصل ششم – در اهمیّت کارورزی و پروژه پایان دوره
فصل هفتم – مصاحبه‌های اختصاصی با فارغ‌التحصیلان
فصل هشتم – کارآفرینی و ارزش آفرینی
فصل نهم – آشنایی با مسائل حقوقی پایه و نوشتن پیشنهاد های تجاری

کلمات کلیدی: کارشناسی کامپیوتر، کارشناسی فناروری اطلاعات، دنیای کامپیوتر، گرایش مهندسی نرم افزار، کارورزی، پروژه کامپیوتر، کارآفرینی، پروژه کارآفرینی، مسایل حقوقی، ثبت نرم افزار، رشته کامپیوتر، راهنمای رشته کامپیوتر، کلید موفقیت، نمونه قرارداد توسعه وب، قرارداد تجاری، آنچه در دانشگاه به شما نمی آموزند، فارغ التحصیل رشته کامپیوتر، اشتغال زایی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.