دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF آموزش مصور نصب درایور

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی آموزش مصور نصب درایور

تا حالا شده که ویندوز کامپیوتر خود را عوض کنید و بعد از نصب ببینید که چرا کامپیوتر شما صدا ندارد یا پرش تصویر دارد یا چرا به اینترنت وصل نمیشود؟ خب دوستان پس از نصب سیستم عامل جدید ویندوز بعضی سخت افزار ها را شناسایی و بعضی دیگر را نمیشناسد خب این امری عادی است !! شاید سیستم عامل جدید سخت افزار کارت صدای کامپیوتر شما را نشناسد و آنگاه کامپیوتر شما صدا ندارد برای رفع این مشکل بیشتر سخت افزارها سی دی های راه اندازی دارند که با نصب انها سیستم عامل سخت افزار مورد نظر را میشناسد. ما در این کتاب شما را با نحوه نصب ، گرفتن نسخه پشتیبان از درایور ها تا در صورتی که به سی دی راه اندار دسترسی نداشتید بک آپ ها را ری استور کنید همین طور نحوه دانلود کردن درایور ها از اینترنت تا اگر به سی دی راه انداز دسترسی نداشتید یا شاید از درایور نسخه پشتیبان نداشتید باز هم بتوانید سخت افزار را به سیستم عامل بشناسانید.

 

فهرست

مقدمه

نصب درایورها با سی دی راه انداز

نصب نرم افزار driver genius

رجیستر کردن نرم افزار driver genius

گرفتن نسخه پشتیبان از درایورها

نصب درایورها با چند کلیک

دانلود درایورها از اینترنت توسط نرم افزار driver genius

کلمات کلیدی: آموزش نصب درایور، گرفتن نسخه پشتیبان از درایورها، دانلود درایورها از اینترنت، آموزش نرم افزار driver genius،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.