دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کمردرد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کمردرد

هر فرد در زندگی روزمره از حرکات و فعالیت های زیادی استفاده می کند اما نمی توانید فاکتور تمرینات بدنی از برنامه های روزمره حذف کنید. چرا که علاوه بر عضلاتی که در فعالیت های خاص و یکنواخت درگیر هستند، بایستی دیگر عضلات و از همه مهم تر  عضلات مخالف و مقابل حرکات روزمره نیز تقویت شده و باعضلات فعال، هماهنگ شوند تا ارگانیسم و ساختار اصلی و کاربردی بدن را حفظ و متعادل گردانند.

بنابراین توصیه می شود که همه ی افراد در خلال کارهای روزمره به تمرینات بدنی و برنامه های ورزشی پرداخته تا علاوه بر اثرات مفید جسمانی، خود را نیز از نظر روحی و روانی برای زندگی فعال آماده نمایند.

امروزه به پیشگیری بیش از درمان توجه می شود و بهترین، ساده ترین و کم هزینه ترین راه انجام فعالیت ها و تمرینات ورزشی است تا جایی که حتی از این روش برای درمان نیز استفاده می شود و اثرات آن بسیار مثبت و مفید بودن که همواره تسعی شده تا با راهنمایی های پایه ای برای همه ی افراد زمینه ی آشنایی با گوشه ای از این تمرینات فراهم آید.

 

فهرست:
مقدمه

کمردرد چیست؟

علل کمردرد

صدمات ناشی از عملکرد ستون مهره ها

وارد شدن ضربه و فشارهای مکانیکی

وضعیت های نامناسب در انجام کارهای روزانه

وارد شدن صدمه بر دیسک های بین مهره ای

کوفتگی کمر

اختلالات و بیماری های زنان

حرکات درمانی به منظور پیشگیری از بروز کمردرد در دوران بارداری

کمردردهای ناشی از مهارت های ورزشی

درمان های رایج به هنگام بروز کمردرد

حرکت درمانی

درمان های مکانیکی

درمان های دارویی

درمان جراحی

حرکات درمانی ویژه کمردرد

تمرینات تقویت و تثبیت کننده

تمرینات تعادلی

به کار گیری روش های طب ورزشی

پیشگیری از کمردرد

کلمات کلیدی: کمردرد چیست، درمان کمردرد، کوفتگی کمر، حرکات ورزشی برای بروز کمردرد، پیشگیری از کمردرد، علل کمردرد،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.