دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF آلمانی سریع - Rapid German

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی آلمانی سریع - Rapid German

مترجمان: مهندس ابوذر علیزاده / دکتر عبدالناصر فضل نیا

 

نحوه آموزش این کتاب بر پایه موزیک است. این روش، روشی جدید در آموزش زبان های خارجی است. در این کتاب علاوه بر زبان آلمانی می- توانید زبان انگلیسی خود را هم تقویت کنید. امید است با استفاده از این روش دانشجویان و افراد مشتاق بتوانند به راحتی زبان های خارجی را بیاموزند. تلفظ کلمات هم در زیر جملات آلمانی آمده است.آلمانی سریع، لغات و عباراتی را که نه فقط در نوک زبان بلکه در انتقال به حافظه طولانی مدت شما که به آن نیاز دارید را به شما تحویل می دهد. با گوش دادن به این ملودی ها و با تکرارهای انگلیسی، الگوی صداها وارد قشر شنوایی شما می شوند.

 

این کتاب شما را به تمام لغاتی که خارج از مرزها به آن نیاز دارید آشنا می کند. تاکسی گرفتن، در هتل یا یک تقاضا، پیدا کردن راه، مواجهه با مشکلات و غیره. در جلد 2 درباره خودتان و دیگران، دوست داشتن، تنفرها، آینده و مکالمات عمومی صحبت می کنید. این موضوعات مطابق با چارچوب های آموزشی زبان های اروپایی است. این روش قدرت زبانی شما را امتحان می کند و بر موفقیت زبان آموز تاکید دارد.

کلمات کلیدی: آموزش سریع آلمانی، آموزش زبان آلمانی، آموزش سریع زبان آلمانی، آموزش زبان های خارجی، جملات آلمانی، لغات آلمانی، آموزش آلمانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.