دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF درمان گیاهی چربی خون

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی درمان گیاهی چربی خون

سطح بالای چربی یا کلسترول خون می‌تواند باعث عوارضی مانند آترواسکلروز (سفت و شکسته شدن عروق)، فشار خون بالا، بیماری‌های قلبی و عروقی، افزایش شانس ابتلا به سکته مغزی، کبد چرب و... شود.

 

چاقی‌ و چربی خون بالا از مشکلات‌ شایع‌ جوامع‌ امروز و زندگی‌ شهری ‌است‌. بسیاری‌ از زنان‌ و مردان‌ میانسال‌ که‌ کارهای‌ روزمره‌ سبک‌ و اداری‌ و کم‌ تحرک‌ دارند دچار چربی خون بالا‌ و عوارض‌ آن‌ از جمله‌ تصلب شرائین، بیماریهای‌ عروق‌ کرونر و بیماریهای ایسکمیک قلبی و سکته‌های‌ قلبی‌ (MI) و مغزی‌ (CVA) می‌گردند.

لذا کاهش‌ چربی‌های‌ خون‌ و تعدیل‌ رژیم‌ غذایی‌ جهت‌ جلوگیری ‌از چاقی‌ کمک‌ بزرگی‌ به‌ کنترل‌ این‌ عوارض‌ خواهند بود و شاید بتوان‌ گفت ‌برخی‌ داروهای‌ گیاهی‌ اثراتی‌ بهتر یا در حد داروهای‌ سنتتیک‌ در این‌ زمینه ‌دارند.

افزایش چربی خون همراه با بیماریهایی مانند کم کاری تیرویید، بعضی از بیماریهای کبدی و کلیوی ، بیماریهای قند( دیابت) ، نارسایی مزمن کلیه، چاقی، بعضی از عفونتها ، اعتیاد به الکل ، ایدز و … دیده می شود.

همچنین افزایش چربی خون ممکن است علامت بیماری دیگری نبوده و بیمار به صورت اولیه دچار آن شود. برای تشخیص بالا بودن چربی خون، اندازه گیری دو نوع چربی خونی یعنی کلسترول و تری گلیسیرید انجام می شود. در این میان معمولا افزایش کلسترول به عنوان عامل بیماری زای جدیدتری مطرح می شود.

کلمات کلیدی: کلسترول خون، کنترل کلسترول خون، بیماری‌های قلبی، کاهش چربی خون،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.