دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب حسابداری صنعتی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب حسابداری صنعتی

بودجه های انعطاف پذیر و استانداردها یک عامل اساسی کنترل، مقایسه عملکرد واقعی با عملکرد برنامه ریزی شده میباشد . بخش عمده این بحث در رابطه با هزینه های استاندارد میباشد که خود مبانی از پیش تعیین شده ای جهت مشخص نمودن هزینه هائی هستند که باید تحت شرایط ویژه ای قرار گیرند. تجزیه و تحلیل انحرافات هزینه های واقعی از هزینه های استاندارد میتواند به مدیران در قضاوت و بهبود عملکرد کمک نماید. تجزیه و تحلیل مقدماتی برای انحرافات قیمت و کارآیی در مورد هزینه های مواد مستقیم و دستمزد مستقیم بیان شده است. در تمامی این بحث، بمنظور تاکید بر یکسری اصول و نظریات بنیادی فرض را بر این میگذاریم که میزان تولید و فروش برابر است. در حقیقت هیچ موجودی کار در جریان یا کالای ساخته شده ابتدای دوره یا پایان دوره وجود ندارد.

کلمات کلیدی: کتاب آموزشی حساب داری صنعتی، کتاب حساب داری صنعتی، آموزش حساب داری صنعتی، آشنایی با حساب داری صنعتی، حساب داری صنعتی، حساب داری صنعتی چیست، دانلود کتاب حساب داری صنعتی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.