دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مهناز من

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مهناز من

کتاب مهناز من به قلم حامد احمدی داستان زندگی پسری را روایت می‌کند که بعد از سربازی راهی خانه شده است و در بین راه با دختری برخورد می‌کند و این سوالی برایش پیش می‌آید که آیا من واقعا همسرم را دوست دارم؟! داستان کتاب شاد است و ماجرا‌ها به سرعت طرح شده، صحنه‌ای نو می‌آید و برای یک بار خواندن خسته‌کننده نیست.

در بخشی از کتاب مهناز من می‌خوانیم:

چند روزی بود که از شوق این‌که سربازی‌ام به پایان رسید، خوشحال بودم. چون می‌توانستم که دیگر زندگی‌ام را شروع کنم. راحت بودم چرا که دیگر کسی را نداشتم که برایش غمگین باشم. چند ماه قبل اندک دلبستگی‌ای به دختری داشتم. و در همین اواخر بود که شنیدم، مدتی است که ازدواج کرده.

از غم نداشتن شغل و نداشتن خانواده‌ای که بتواند سرمایه‌ای برای من فراهم کند، به خود می‌پیچیدم. از شروع مسولیت، از تکلیف،
نه ایمانی داشتم، نه خدایی، نه خانواده‌ی‌ با توجهی که مراقب اعمالم باشند، و نه آرزوی دختری که تلاشم را برای رشد، توجیه کند. ولی باز نمی‌توانستم که برای اولین بار هم که شده، سر صحبت را با دختری باز کنم. می ترسیدم، با خود گفتم که چرا می‌ترسی.
و تنها شانسی که آورده بودم این بود که در همان ردیفی خانه داشتم که دختر سفید رو هم در همان ردیف خانه داشت. ردیف دوم در جلوی من مرد چهل ساله خوش لباسی نشسته بود و جلو‌ترش، کمک راننده. آن سمت اتوبوس هم اول راننده بود و در پشتش زوج جوان و بعد از آن، همان دخترک سفید رو. تنها حائل میان من و او، همان پیرمرد خرف بود. که مدام گلبهار، گلبهار می‌کرد. و اتفاق فرخنده‌ی دیگر این‌که، هیچ کسی که در کنار او ننشسته بود. خوشبختانه آن کسی که آن صندلی را رزرو کرده بود، از اتوبوس جامانده بود....

کلمات کلیدی: داستان کوتاه، دانلود کتاب داستان، دانلود کتاب پی دی اف، دانلود کتاب الکترونیکی، دانلود داستان کوتاه، دانلود pdf کتاب مهناز من، داستان ایرانی، دانلود رمان ایرانی، دانلود داستان ایرانی، داستان، داستان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود pdf داستان، pdf مهناز من،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.