دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب صوتی سال سیل

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی سال سیل

کتاب صوتی سال سیل به قلم مهرداد صدقی، داستان عاشقانه‌ی پرپیچ و غم دختر و پسری روستایی را روایت می‌کند که همچون دیگر آثار این نویسنده‌ی پرفروش ایرانی رگه‌هایی از طنز در آن دیده می‌شود.

مهرداد صدقی در رمان سال سیل از جاری شدن دو سیل می‌گوید؛ یکی سیلی خانه‌خراب‌کن که زندگی مردم روستای گلدره را به هم ریخته است، و دیگری سیلی از عشق، که سال‌ها پشت سدّی از زمان جمع شده بوده و حالا با قدرت جریان پیدا کرده است.

صولت و ماه‌چهره دو دلداده‌ی این رمان هستند که پس از گذشت مدت‌ها از دل‌دادگی این دو، زمان آن‌ها را مقابل هم قرار می‌دهد. اما آیا این دیدار آبستن وصال است؟ مهرداد صدقی در سال سیل به خلق شخصیت‌های فراوان و متعددی پرداخته است که ماجراهای هر کدام از خلال خرده‌داستان‌های رمان پیش‌رو‌ روایت می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی سال سیل می‌شنویم

غروب که صولت خود را به خانه می‌رساند، بر خلاف هر روز خسته نبود. با دست پر نیامده بود. مثل هر روز. خبری که انتظارش را داشت امروز هم نیامده بود. اما خبری دیگر از گل‌دره به همراه خود داشت. حرف تازه‌ای. سر راه به هر کسی که رسید، ماجرا را گفت اما کسی باور نکرد. به خانه که رسید در مثل همیشه خدا باز بود. گل‌جهان و دزد؟ در را هل داد و رفت داخل و از همان پایین پله‌ها داد زد: ‌«‌اگه بدانی چی دیدم.» ‌

کلمات کلیدی: دانلود رمان ایرانی، رمان ایرانی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه ایرانی، داستان و رمان طنز، داستان تخیلی، داستان هیجان انگیز، دانلود رمان هیجان انگیز، رمان معاصر فارسی، داستان و رمان عاشقانه ایرانی، داستان و رمان اجتماعی ایرانی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.