دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نانو الکترونیک مولکولی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نانو الکترونیک مولکولی

کتاب نانو الکترونیک مولکولی نوشته‌ی افشین رشید، مطالبی در خصوص این مبحث از علم الکترونیک دربردارد. نانو الکترونیک مولکولی دارای آینده‌ای درخشان است و به سرعت در حال رشد و تکامل می‌باشد.

نتایج عملی رشد و توسعه شاخه‌های نانو تکنولوژی مانند نانو الکترونیک سبب ساخت تجهیزاتی خواهد شد که در مقایسه با گذشته تفاوت فاحش داشته و نسل منحصر به فرد جدیدی با قابلیت‌های تخصصی منحصر به فرد خواهد بود. نانو تکنولوژی الکترونیک مولکولی مونتاژ موقعیتی قابل برنامه ریزی در مقیاس مولکولی مکانیزم اصلی دستیابی به انعطاف پذیری با و نهایت دقت و کیفیت در تولید است.

در بخشی از کتاب نانو الکترونیک مولکولی می‌خوانیم

نانو تکنولوژی الکترونیک مولکولی کلید دیگر در تولید مولکولی عملی، توانایی ساخت مقادیر عظیمی از ساختارهای دقیق مولکولی یا جمع آوری اجسام بزرگتر از تعداد زیادی از اجسام کوچکتر با دقت مولکولی - یعنی مجموعه موازی انبوه است. نتیجه نهایی این فرایند توسعه یک مونتاژ کننده مولکولی اساسی خواهد بود که از فناوری نانو در فاز ماشین‌های نانو الکتریکی (به عنوان مثال، چرخ دنده‌های نانو متری، فنر‌ها، فنر‌ها، موتور‌ها، بدنه) و برای ساخت ساختار‌های خاص است. به طور کلی نانو الکترونیک دقیق مولکولی، پیروی از مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها برای ساختن یک مورد دلخواه استفاده می‌کند. نانو ذرات تکثیر شده به دلیل سطح به خصوص و انرژی سطحی زیاد، به هم می‌چسبند و تشکیل توده می‌دهند. این پدیده به از بین رفتن خواص حاصل از اندازه کوچک این ذرات می‌انجامد. برای جلوگیری از انباشت نانو ذرات در مرحله سانتز، از پایدار ساز‌ها استفاده می‌شود. معمولاً، دو نوع روش الکتروستاتیکی و رانش فضایی برای پایدار کردن نانو ذرات استفاده می‌شود. در روش اول، از یون‌ها برای پایدار کردن نانو ذرات استفاده می‌شود.

کلمات کلیدی: نانو الکترونیک، نانو الکترونیک چیست، نانو الکترونیک رشته، نانو الکترونیک در پزشکی، نانو الکترونیک در ایران، مقاله نانو الکترونیک، درس نانو الکترونیک، مقاله های نانو الکترونیک، دانلود رایگان مقاله های نانو الکترونیک، نانو تکنولوژی الکترونیک، نانو فناوری الکترونیک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.